Zuid-Amerika

Uit welk Land van zuid-amerika kom je ?
&& ben je daar ook geboren of ben je er al een keer geweest en hoe vond je het
Ik kom zelf uit Brazilie ben daar ook geboren, heb ook voor 1 jaar in Colombia gewoond omdat de woonsituatie in Brazilie niet echt geweldig was.
&& nu woon ik in Holland om het ff kort te zeggen.
Mijn afkomst is Braziliaans/Colombiaans/Surinaams.

Ik kom gewoon uit Nederland. Maar zou best wel eens naar Zuid-Amerika willen, lijkt me heel mooi daar.

Surinaams/Antilliaans/Nederlands. Ben wel op Curacao en Bonaire een paar keer geweest bij famillie, maar in Suriname ben ik nog niet geweest. Ben wel van plan er over 2 jaar heen te gaan.

Ooh je moet echt een keer naar su gaan het is echt leuk daar vooral met familie die je echt lang niet hebt gezien enzo.
Ik ga pas in december weer.

Oke ja maar ik ken mijn surinaamse famillie niet alleen die van Bonaire en Curacao… maar wil het land wel een keer zien

chili! (L)

ik ben in brazilie geboren,heb daar ook 10 jaar gewoond.
ben gek op mijn land <33

Mijn afkomst is colombiaans/nederlands.
Ik ben er al een stuk of negen keer geweest,
and i love it <333!
Mijn ouders willen daar misschien nog naartoe verhuizen.

Ik vond het in Colombia wel beter dan in Brazilie.

mij lijkt colombia juist helemaal niks,met die oorlog enzo.

Ja maar in Brazilie woonde ik in die favela’s en in Colombia niet.

ik kom uit bolivia
heb daar bijna 2 jaar gewoont, alleen me pa die werd ziek en toen moesten we naar nederland (mijn pa is nederlander en mijn ma boliviaanse)
ik ben 10 jaar geleden nog naar bolivia geweest op vakantie en ik hoop snel weer te gaan want ik wil mn familie nog wel een keer zien! haha

Mensen die uit Peru komen lijken echt zo erg op indianen.
&& mensen uit Argentinie gewoon op europeanen.

mijn vader komt uit colombia en mijn moeder uit cabo verde (maar dat ligt niet in zuid amirika) mischien ga ik in december naar colombia voor de eerste keer

Ik vind Brazilie toch zo’n geweldig land, vooral qua muziek enzo, maar ik kom er niet vandaan ofzo, en ben er ook niet geweest :slightly_smiling_face: Ik ben mezelf nu wel Portugees aan heht aanleren, ben nog niet ver, maar ik vind het echt leuk! Ben alleen in Mexico geweest, maar dat is miden amerika, dus dit is eigenlijk best nutteloos…

ohja die favelas zijn verschrikkelijk ):
spreek jij trouwens wel portuguees?

Ik ben zelf half Nederlands en half Indonesisch :]
Maar ik ben 4 jaar geleden naar Brazilië geweest!

colombia is echt heel mooi,
maar somsligt het erraan waar je zit.
de kusten zijn echt waauw!

Ja maar wel een beetje gebroken :cold_sweat:
mn portugees is iig beter dan mn spaans.