zucht....wat een avond/nacht

Oke, ik zou even in het kort vertellen wat er gisteren avond/nacht is gebeurd.
De plek waar ik uit zou gaan, zou ook een oude vriend van mij komen. Even genaamd J, had ik al heel lang niet meer gezien.

En aangezien J redelijk bijdehand en ouder is, leek het me verstandig om alvast even wat losser te komen door wat wijntjes. Zodat ik straks niet als een bekrompen meid over zou komen. Ah fijn, ik was al redelijk aangeschoten. En J zou er moeten zijn, hij smste waar ik was…maar kon me steeds niet vinden. Mijn vriendinnen had ik even over J verteld en zouden ook even kijken of ze hem zouden zien.

Uiteindelijk kon hij mij niet vinden dus besloot ik hem te gaan zoeken, maar ik was ondertussen toch al iets verder dan aangeschoten. Dus wat ga ik doen, die gaat aan bijna elke jongen vragen waar J is. (BTW, mocht je slecht zijn in openingszinnen…vraag gewoon waar een bepaald persoon is, en vraag later hoe hij dan heet enzovoort… (A)) Dus dat pakte al vreselijk genant uit, aangezien ik het ook allemaal aan jongens uit me klas had gevraagd die me zo nog nooit hadden gezien.

Later bleef ik maar zoeken en kwam een soort ‘ex’ van me tegen. Dit liep al weer veelste ver uit de hand, ben bij hem blijven plakken en alweer te veel dikke knuffels gegeven. Later was ik toch weer verder gaaan zoeken naar J, kom ik opeens een andere jongen tegen. Dus ik weer ‘Heej, weet jij waar J. is? " met als antwoord: “Uhmm, nee, Maar als je wilt kan ik J. wel zijn hoor.” Waarop ik inging met:"Denk je, laat maar eens zien dan.’ En binnen 10 seconde stonden we te zoenen. Wat ik echt normaal nooit zou doen zo snel. Ik weet nog geen eens z’n naam! Uiteindelijk weer van die jongen weg gegaan en verder gezocht.

Helaas, heb ik J. niet meer kunnen vinden voordat ik naar huis moest.
Maar nu schaam ik me zooo erg, wat zullen de jongens uit me klas wel weer niet denken. Een J. uit Zwolle…hoe kom je daar toch weer aan…

Ik weet eigenlijk niet echt waarom ik dit plaats, waarschijnlijk wil ik het gewoon even kwijt omdat ik me eigenlijk toch wel dood schaam. Gelukkig hebben m’n vriendinnen me niet zien zoenen met die ene jongen en het gedoe met mn ‘ex’.

Waarschijnlijk is iedereen maandag alweer vergeten hoe jij je gedragen hebt gisteren

Het enige wat ik je te zeggen heb is: Zukkol.

Sorry maar, waarom moet je in godsnaam gaan drinken om in de smaak te vallen bij een jongen? Ik geloof niet dat jongens dat nou zo aantrekkelijk vinden, ja om er dan vervolgens een keer over heen te gaan en vervolgens niks meer te laten horen.

ach relax iedereen gedraagt zich wel eens een keer als een idioot :wink: hoort erbij later zal je hier om kunnen lachen :wink:

Ik heb vorig jaar juli met een jongen van mn school gezoent, en iedereen weet het nu nog…
Dus zulke dingen worden niet snel vergeten.

Soms worden ze wel snel vergeten of als ze weer iets anders boeiends horen.

Later kan je er vast wel om lachen:)

Wat een domme reactie serieus, maarja.
Ik heb laatst ook iets heel doms gedaan whaha en dat hoor ik nu ook nog wel, maar van jou weet niet iedereen het en agh als je gewoon zegt van euh ja oepsie hihi en er gewoon een grapje van maakt zal t vast wel meevallen allemaal! :grinning:

Ik vind dat ze juist gelijk heeft.

Haha, denk dat we allemaal wel zo’n avond hebben meegemaakt. :’)
Leer je weer van!

Schaam je niet;) Iedereen heeft wel is zo iets, je bent jong, geniet van je gekke dingen.

^^ dankjullie wel allemaal…

@moonstone, je reactie slaat nergens op. Ik dronk niet om bij die jongen in de smaak te vallen, gewoon om voor mezelf wat gezelliger te worden :wink:

Dat is exact het zelfde. Je bent bang dat als je niet losser/gezelliger bent dat hij je niet leuk zou vinden, oftewel je gaat drinken om (meer) bij die jongen in de smaak te vallen. Ik snap dat je gezelliger wilt zijn maar hij moet niet op de ‘aangeschoten’ jou vallen, want nee, dat is niet aantrekkelijk, alleen om er een avondje mee te flikflooien. Sja, de een vindt het onzin, de ander niet.

Maar je wou gezelliger worden om die jongen dus je deed het ook voor hem.

@moonstone

Hij hoeft helemaal niet op me te vallen, ik wou gewoon zelf even wat relaxter worden ook al was hij er niet geweest xD

maar laten we deze ‘discussie’ maar even stoppen. xD

Dit ja.

[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg7568963#msg7568963 date=1301751230]#msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg7568963#msg7568963 date=1301751230] date=1301751230]#msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg7568963#msg7568963 date=1301751230]#msg

Sorry maar dit is wel echt heel grappig om te laten gaan. Je zegt het zelf in je openingspost dat je ging drinken om hem.

[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg7568963#msg7568963 date=1301751230]#msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg7568963#msg7568963 date=1301751230] date=1301751230]#msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg[quote author=Flower2Colors link=topic=188533.msg7568963#msg7568963 date=1301751230]#msg

Als je de reacties niet bevallen krabbel je opeens terug, lekker hypocriet

tsja… ik kan er weinig aan doen meid :slightly_smiling_face:.

Al ging ze nou wel of niet drinken om hem (wat boeit het ook, mag ze toch lekker zelf weten?): niet te druk over maken meid! Iedereen heeft wel eens zo’n avond gehad. En als ze domme opmerkingen gaan maken: so be it. :slightly_smiling_face: