Zucht.. nooit een kansje..

Jullie weten al waar het over gaat.

Je gaat toch niet zomaar hyves posten van mensen?

je zou hem toch moeten vergeten, hij is bezet!

er staat serieus “you and my forever” haha dan zou ik hem maar snel vergeten
want dat is niet erg slim.
Maar verder: laat dat gozertje met rust joh!

je praat niet eens real life met hem, dus dan zal het met de diepe verliefdheid
ook wel meevallen. Daarbij heeft hij een vriendin (van wie iedereen nu
de hyve kan bekijken, lekker lullig). En je bent nog maar 14, en hij 13?
Nou dan is er volgende week vast wel weer een leuke jongen voor je.

Hij heeft een vriendin.

Forget him.

Laat hem gewoon met rust! Hij heeft toch een vriendin. Dat hij interesse heeft in jou betekent niet dat hij je leuk vindt. Omgekeerd zou jij het namelijk ook niet leuk vinden als een meisje allemaal zit je sjansen met jouw vriend. Ja ik heb zelf ook een vriend, vandaar dat ik het verhaal misschien meer vanaf haar kant bekijk.

oowja, omdat jij graag hyves misbruikt.
mensen, dit is dus volgens haar absoluut niet haar hyve http://marjolein4283.hyves.nl/ :tipping_hand_man:

er wonen veel marjoleins van 14 in een klein dorp in het westland, en ze zijn allemaal vrienden met die 13 jarige hunk, dat moet je dan maar weer net weten :grinning_face_with_smiling_eyes:

hy heeft een vriendin. die had die niet gehad als hij jou leuk vond. dus vergeet hem gewoon

Vind 't al heel wat dat hij bezet is want hij ziet er niet echt boyfriend material uit. Maar als hij je zo ongemakkelijk laat voelen moet je misschien nagaan of dit wel ‘‘meant to be’’ is?

die jongen is toch lelijk.

gelukkig zijn er nog altijd veel meer leuke(re) en mooie(re) jongens (dan hij).

Lieve schat,

je bent 14, hij is 13. Hij heeft een vriendin. Hij heeft in zijn naam staan “you and me forever”. Dat duidt al aan dat hij nog echt een kindje is. 13 jaar en al zo zeker weten dat je altijd bij die persoon blijft? Het komt heel onvolwassen over. Tussen hen zal het waarschijnlijk niet heel lang duren en tot die tijd heb jij al 5 leukere jongens ontmoet, dussss…

Conclusie:
Forget about him. Wordt eerst wat zekerder over jezelf en zoek dan een jongen, als jij jezelf niet leuk vindt kan hij je ook niet leuk vinden, jongens houden niet van onzekere meisjes.

waha idd, egt zo’n voetballend jong jochie,
als je op dat soort types valt kun je tog gewoon
zijn hele team leuk gaan vinden?
zitten ook vast nog wel wat knappere jongens in.

Ik vind dat jullie best bot reageren hoor. Kan zij er wat aan doen dat ze verliefd is (ok, msnverliefdheid zal wel niet extreem zijn, maar als zij dat zo voelt: dat verandert ze ook niet zomaar)? En dat zij iemands hyves post zegt nog niet dat jij die van haar zomaar mag posten. Je merkt dat ze onzeker is en onzeker zijn is niet leuk, dus haar hyves posten vind ik niet eerlijk, ookal vind ik het ook niet goed van haar dat ze zomaar iemands hyves post. Maar als je dat zo dom vindt, doe dan niet hetzelfde.

Ookal wil ik het niet zo bot zeggen, ik ben het wel met de anderen eens: je moet hem vergeten, ookal is dat moeilijk. Hij heeft een vriendin, en je zult er niet zomaar tussen kunnen komen. Ga op zoek naar een ander, ga niet meer op msn (ja echt, ik ken dat, dat msngeflirt. Als je niet meer op msn gaat gebeurt ook dat niet meer en dan lijkt ie opeens een stuk minder leuk omdat je hem nooit spreekt). Ik voel me sowieso beter zonder msn, maar dat kan aan mij liggen.
Ga niet de relatie tussen hem en zijn vriendin stukmaken. Denk eraan dat je hem van msn kent, dus niet in het echte leven, en dat dat nooit écht verliefdheid kan zijn. Je kent hem niet door en door. Wedden dat je over een jaar denkt: ooh, dié jongen, daar kan ik heus wel zonder leven, ik heb alweer een ander ontmoet=)

Je kent hem niet. Sorry komt bot over maar dit is geen echte liefde. Meer gewoon houden van het gevoel van verliefdheid.
Ook al geloof je dat nu waarschijnlijk niet.

Jemig ik misbruik zijn hyves helemaal niet en trouwens… dit is mijn hyves niet.
Ik vind dat jullie nu echt lullig doen. Jemig ik heb steun nodig ja. En trouwens als je op hyves zoekt kun je z’n hyves tog ook vinden!?

jullie zeggen allemaal wel: vergeet hem. Maar als ik het nou niet kan!? Ik slaap amper meer.

Eigelijk… LAAT MAAR jullie geven toch alleen maar commentaar :cry:

onder het motto ‘quod licet Jovi non licet bovi’ ofzo?
ik ben net zo weinig Os als dat zij Jupiter is, dus ik mag dat cker wel!
huhjesnapthetniet? wikipedia zal je helpen

is dat niet jou hyves? wat is hem dan wel? post et ff :stuck_out_tongue:

OT Oke ik heb ook een serieuze meeelvende kant,
dus hier mijn advies in wat kindvriendelijker woorden:

Zo knap is die jongen niet, dat zeggen 90% van de meiden hier ook al.
Daarbij is hij 100% bezet en volgens mij ook zwaar kinderachtig,
dus daar wil je beter niks mee te maken hebben.

En bedenk ff hoe jij het zou vinden als een ander meisje jou vriend probeerde
te versieren? Dat wil je die vriendin van hem tog niet aan doen?!

Er zijn echt nog heel veel meer leuke jongens en jij ben pas 14 dus nog
tijd genoeg om echt verliefd te worden!

Ik weet het… maar ik ken inderdaad misschien het echt egevoel van verliefdheid niet. Omdat ik dat nog nooit gevoelt heb… laatste tijd gaat het niet zo goed thuis… misschien zocht ik wel gewoon steun aan iemand en ging ik hem daarom leuk vinden… zou makkelijk kunnen… maar toch kan ik hem niet vergeten :frowning_face:

Ik bedoel het niet als persoonlijk commentaar op jou, maar ik vind niet dat jij precies hetzelfde als zij moet doen terwijl je het dom van haar vindt. Haar hyves posten zie ik een beetje als ‘kijk haar eens, nu kunnen we haar belachelijk maken’. Aardig is het in elk geval niet. En nee, ik ga geen wikipedia pagina bezoeken om te kijken waarom jij het over rare dingen als Os en Jupiter hebt XD.