Zucht, en weer maakt de roze bril mij blind

Hi,

Nu hoop ik toch echt op advies, want nu ben ik radeloos en heel raar bezig.

Onderhand een jaar geleden was het uit gegaan met mijn ex vriend. Aantal keer aan en uit en weer opnieuw proberen. En laatst dus weer. Alleen op een heel gekke manier is het uit de klauwen gelopen. Eerst zegt hij 's ochtend; Ik hou van je, ik wil je niet meer kwijt, je bent van mij. Maar 12 uur later ('s avonds) zegt hij; Ik vind je niet leuk meer, ik wil het niet meer… Ik wil niet meer wachten tot jij het eindelijk tegen je ouders gaat zeggen. (er is veel gebeurt, mijn ouders moeten niets van hem hebben).

Nou, ik had er vrede mee (ook al was dat dus via WhatsApp). Ik wou een normaal gesprek hebben, hij is daar niet voor gediend blijkbaar. Want ik werd in één keer geblokkeerd op WhatsApp. Maar goed; ik kwam hem gisteren tegen met Carnaval in de stad. Roept hij mij eerst: Hey meisje! Hoe is het met je? Gaat het allemaal wel goed met je? Je ziet er heel leuk uit! Trekt mij naar zich toe en geeft me 3 zoenen. Alleen ik ging uit de rij staan, het was stik druk. Uiteindelijk wou ik naar huis, dus uit FATSOEN (en respect natuurlijk) zei ik tegen hem doei. Nou, ik kreeg me toch een grote smoel van hem. Hij: JA het heeft ALLEMAAL aan jou gelegen. Jij wou wachten, jij wou niets zeggen!!! Je hebt het voor je eigen verpest. Opkankeren, dat is wat ik te horen kreeg.

Het deed zeer. Heel zeer. Ik moest huilen. Mijn beste vriendin werd ook boos, ze wou me niet zien lijden en heb onder haar toezicht zijn nummer uit mijn telefoon verwijderd en van facebook afgegooit. Ze zei; weg ermee, hij verdient jou niet, de harteloze zak.

Ik weet dat het deels mijn schuld is, maar ik wil gewoon normaal hoi kunnen zeggen :frowning_face:. En ik mis hem… Ik heb gewoon het idee dat alles mijn schuld is, dat mijn ex gelijk heeft. Zijn neef, met wie ik een goed gesprek heb gehad, heeft gezegd dat het bij mijn ex ‘‘alles of niets’’ is. Maar dat hij in 12 uur tijd kan veranderen, vind ik maar vreemd :pensive:

Hoe kan ik hem vergeten, zo snel mogelijk. Ik wil van die rotgevoelens af. En hoe zorg ik er voor dat ik niet weer in hem intrap?

(sorry voor mn zeik topic, het is eruit in ieder geval)

Jongens kunnen zo subtiel zijn… Mijn tip is: geniet van je vrijheid. Dat is echt het beste wat je kunt doen. Ik ben ook op de een op andere dag gedumpt door mijn vriendje en ben daar 2 dagen verschrikkelijk verdrietig over geweest. Daarna ben ik me een weekje extreem gaan concentreren op school en daarna heel de week uit gegaan. HEERLIJK. Aandacht van andere kan heel erg helpen in deze situatie, echt.

Focus op school, je vriendinnen. Ga lekker sporten desnoods. Vier je carnaval/vakantie zoals je nog nooit gedaan hebt. Lekker extreem zodat je geen tijd hebt om aan die rotgevoelens te denken. Negeer hem als je hem tegenkomt, maar ik weet eerlijk gezegd niet of je dat gaat lukken als ik je verhaal lees. Houdt het dan in iedergeval (een beetje) kortaf.

Was er geen drank in het spel? Ik vind het in ieder geval duidelijk dat jij een veel beter iemand verdient.

waarschijnlijk is zn gevoeld niet in 12 uur veranderd maar dacht ie ik kan het niet meer aan dan gelijk maar zo wand dan kom ik dr overheen

Geen contact meer mee zoeken.

Ik was nuchter, hij was zat. -___-’’ En ik vind hem niet zo leuk als hij zat is.