Zowat plat

Hoi, ik weet niet echt waar dit moet dus dan maar hier
Is het raar dat als je 15 bent dat je nog geen borsten hebt?
Ik voel me heir echt heel erg onzeker over, verder heeft iedereen die ik ken van mij leeftijd wel al. Ik schaam me ok heel erg met gym

wat moet ik doen plz help

Nee dat is niet raar.

ik durf ook geen hormoonbehandeling want daar kan je onvruchtbaar van raken

hou oud zijn jullie en hebben jullie al borsten

Kom op… Sorry hoor, maar je bent pas 15. Die dingen komen echt nog wel. Waarom dénk je alleen maar over een hormoonbehandeling. Djeez.

Het komt vanzelf. Ik ben 19 en heb cup a. Ik had het liever anders gezien, maarja!

Ik snap best dat ze zich daar druk om maakt, de meesten hebben idd al borsten op hun 15de. Maar het is niet raar.

echt wel raar
zo zie ik hoe der n de rest van het land mee wordt omgegaan
maar kijk het komt ook doordat iemand uit me klas zie “jij hebt echt geen tieten he”

@Pardoesje
Nee, niet ‘echt wel raar’
We zijn hier niet aan 't liegen hoor.

Dude, ik ben veertien en ik heb A en bij mij zeggen ze ook nou je hebt echt geen tieten he, maarja, dat komt vanzelf wel, je groeit nog heel lang door!

Daar moet je niks van aantrekken ik ben 16 en ik heb ook bijna niks.

nee zo bedoel ik het ook niet :stuck_out_tongue: maar het si gek dat er in mijn woonomgeving je wordt gepest en iederen borsten heeft en bij jullie niet dt vindik gek om te besseffen, snap je ?

Ik had op m’n 15e ook nog niks! Was net zoals jij super bang dat zo zou blijven, maar ik heb nu een ruime cup B terwijl ik op m’n 14e al ongesteld was geworden!

ik ben dik, plat ik heb nog nooit gezoend en ik wil zo graag een vriendje, het lijkt me heelrijk dat je iemand hebt op je ouders na, dat iemand om je geeft enzo. ik wil zo graag ontrgoend zijn, maarja

@Pardoesje
Misschien omdat wij een stukje realistischer zijn en niet iedereen een cup D heeft. Daarbij is het zó kansloos om iemand te pesten daarom. Dus trek je er gewoon niets van aan.

Volgens mij ga je nu een beetje offtopic…@TS

En dat zoenen komt ook allemaal nog wel hoor. Je komt heus wel een leuke jongen tegen

ik weet het srry

ik voel me wel beter nu thanx