Zoveel honger

Hey
ik heb echt elk moment van de dag honger, ik moet nog groeien. Maar ik kan dus echt wel 10 aardappels en 8 boterhammen op.
Is dat niet raar? en weten jullie misschien iets wat goed vult maar wel gezond is?

sorry om hier voor een topic te openen xxxxxxxx

Zo was ik ook toen ik in mijn puberteit zat. Ik kon echt als een gek eten. Ik at meestal ontbijt, lunch en dan na school een bord vol warm eten en dan ‘s avonds ook nog eens warm eten (twee borden of iets) :’) Ik ben ook echt ontzettend veel gegroeid toen, dus mijn lichaam had er wel echt behoefte aan. Zorg er idd wel voor dat het gezond is, dus niet snacken. Eet nog een boterham of eet nog een extra warme maaltijd tussendoor, dat laatste werkte voor mij het beste destijds.

Als je nog in de groei bent, is het zeker belangrijk om genoeg te eten! Luister dus vooral naar je lichaam als je honger hebt. Ik raad je wel aan om dan voor iets gezonds te kiezen, vaak vult dat beter en het geeft je lichaam ook veel meer voedingsstoffen.

Idd, eet vooral lekker boterhammen ipv chips etc.

Het is niet raar en ik zou vooral veel fruit eten.

Nouja veel fruit, gewoon 2 stuks per dag is prima. Vul voor de rest aan met normale maaltijden, dan heb ik het over inhoud en niet over hoeveel je eet.

Maak je vooral geen zorgen, in de groei is zoiets helemaal niet raar!