Oke meiden… Ik vind het heel awkward… maar ik wil het toch kwijt want of het echt happy/goed voelt…
Ik denk sinds de puberteit/sinds mijn eerste ongesteldheid, ik kan het me niet echt meer herinneren wanneer het begonnen is. Maar heb ik volgens mij last gekregen van afscheiding. En ik dacht het valt nog mee, maar soms is mijn onderbroek er gewoon nat van, of het WC papiertje zit er redelijk wat van op.
Ik heb een tijdje inlegkruisjes gebruikt, maar hiermee ben ik gestopt omdat ik het lastig vond, en het een soort ongemakkelijk voelde alsof ik buiten mijn ongesteldheid een lichte ‘‘luier’’ in mijn onderbroek heb.
Het viel me nu laatst op (en ik weet dat het ook zo is) dat het er in mijn meeste onderbroeken blijft zitten.
En laatste zei mijn moeder: ‘wat doe jij allemaal met je onderbroeken ik krijg ze niet meer school’! En dat zette me aan het denken… Is dit wel goed? Ik voel me er soms heel ongemakkelijk door als ik weet dat het misschien wat meer als normaal is… En zeker nadat mijn moeder heeft gezegd dat ze ze niet meer schoon krijgt… Het is doorzichting/wittig van kleur en het ruikt niet heel erg.
Wat moet ik doen… ik hoop zo dat jullie me hiermee kunnen helpen want ik vind het best awkward, en ik zo het liefst ook niet zo snel op de dokter afstappen omdat ik het ja… awkward vind omdat het een onderwerp is die je liever niet bespreekt.
Thanks alvast!