Zouden jullie mij willen helpen?

• Sorry voor dit vervelende topic -

Hallo iedereen!

Ik doe mee aan een foto wedstrijd voor VVV Ameland. Zouden jullie mij willen helpen door op mij te stemmen (1 minuutje werk!)? Ik hoop hiermee een Canon 5D Mark II te winnen.

Wat moet je doen?

1. Ga naar: http://www.vvvameland.nl/flitsende-actie/categorie-rust/
  2. Doe CTRL + F (zoeken) en typ in Marrit v a n d e n B e r g (aan elkaar even i.v.m. google los)
  3. Als het goed is zie je dan een foto van slippers in het zand.
  4. Klik op stem!

ttp://farm5.static.flickr.com/4107/5029500543_77a7271f87.jpg

Dat was het. Alvast super bedankt! Dit bericht mag ook doorgestuurd worden als je wilt.

Er mag 1x per persoon per 8 uren gestemd worden. Stemt je wel meerdere keren, dan wordt er maar één stem meegeteld.

Je kunt na 8 uren dus opnieuw stemmen!

Normaal maar ik nooit dit soort topics, alleen ik wil die camera wel heel erg graag winnen. Hihi. :grinning:

Mag niet.

Idd. is reclame.

RE-CLA-ME.

Ik irriteer me echt aan al die mensen die de regels niet lezen.

Nee doei.

Mag niet doei.

Nee ik wil je niet helpen.

Jij hebt mijn doei gejat, kutlisa!

Ik had m lekker al eerder gejat :slightly_smiling_face:

Ah wat lief, ik hou ook van jullie! <3

Sorry girl, het mag gewoon echt niet

Het lijkt me dat je in zo’n wedstrijd moet stemmen op de foto die je het mooist vindt… en ik vind jouw foto niet het mooist sorry :slightly_smiling_face:

Hehe, verstandig dat je het zo sportief opneemt!.

En ach, al valt het onder ‘reclame’, het kost maar een minuutje. Én stel dat je de fotocamera wint, dan weet ik dat iemand héél gellukig is. En wat is nou mooier?
zeuren of…

Ik doe het wel!
voortaan geen reclame meer plaatsen

Je hebt er nu 229 ik zal t straks nog een keer proberen!!

SUCCES!

Ik snap wel dat je graag wilt winnen maar zet het dan op je eigen hyves ofzo. :flushed:

Haha, daar staat het natuurlijk ook al, en op Facebook, en Twitter, en Flickr, en ElleGirl!

Nicenicenice, sommige mensen snappen het gewoon niet! :grinning: