Zouden jullie dit zo dragen?

Okee, ik heb 't eindelijk gedaan, voor 3.50 kon ik 'm niet laten liggen, het “5 euro rokje”. Maar ik heb dus een peervorm, en ik ben daar suuuuper onzeker over, maar, zouden jullie dit zo dragen, of tips over wat ik er nog meer overheen kan doen? Ik wil 'm echt aan kunnen trekken, maar ik wil niet dat mensen denken “Zooo check die haar kont! :/”

http://img15.imageshack.us/img15/4628/fotoop14112011om13372.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/9771/fotoop14112011om13374.jpg

http://img141.imageshack.us/img141/4986/fotoop14112011om13392.jpg

Als ik eerlijk ben, dan vind ik dat het je figuur weinig goed doet. Je kunt beter A-lijn rokjes dragen.

Er is absoluut niks mis met je heupen hoor, ik vind heupen juist mooi en vrouwelijk, maar ik zou het niet zo dragen.
Ik heb zelf ook brede heupen en ik vind gewoon dat bepaalde kleding niet leuk staat. Een tijdje geleden heb ik zelf ook 2 van zulke rokjes gekocht en ik heb ze nog nooit gedragen, omdat ik ze gewoon niet vind staan bij mij.
Veel leuker vind ik het om plooirokjes te dragen of gewoon wijduitlopende rokjes. Kijk als je nou hartstikke trots bent op je heupen moet je het gewoon dragen natuurlijk, maar als je er onzeker over bent zou ik het niet doen.

ik vind 't best kunnen. maar strakke rokjes zullen altijd je kont accentueren.

het zou kunnen maar ik zou voor een wijdshirtje als bovenkant gaan. niet met zoon vest. of iets straks.

Haha nee idd ik ben juist heel onzeker erover! Okee, dit bevestigd wel wat ik al dacht, thanks! Ik draag overwegend wel van die wijde rokjes, alleen vind ik deze zo mooi maar tsja, het ziet er niet uit xD

Nog even een vraag aan melovesfashion2, hoe doe jij dat met broeken? Of draag je die niet?

Ja, dat kan ik nog een keer proberen! Ik heb dat niet, maar kan ik wel eens voor kijken in de winkel, thanks :grinning:

Ik vind het eigenlijk wel mooi hoor! ik zou mischien wel een lange legging eronderaan doen ipv een panty en ik zou je vestje los doen
x

Vroeger droeg ik vaak bootcut broeken, omdat ik me er voor schaamde. Maar tegenwoordig vind ik het wel bij me passen (en ze zijn ook niet super breed ofzo hoor) dus draag ik gewoon strakke spijkerbroeken en andere broeken. Chino’s staan ook wel leuk bij mij, omdat die juist een beetje wijd zitten bij de heupen.

Als ik jou was zou ik dan toch kiezen voor een wat meer uitlopend model. Daar komt je figuur waarschijnlijk veel beter in uit. :slightly_smiling_face:

[quote author=ItsMeRoxy link=topic=216810.msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg10178261#msg10178261 date=1321277214]#msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg10178261#msg10178261 date=1321277214] date=1321277214]#msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg10178261#msg10178261 date=1321277214]#msg

Dit komt nou vast dom over maar wat is het verschil? xD En ik heb nog wel een langer vestje, dan kan ik die daar over doen en los hangen, maar valt t dan niet op als dat vestje ff weg is? :stuck_out_tongue: Terwijl ik loop, door de wind, ofzo xD

[quote author=ItsMeRoxy link=topic=216810.msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg10178261#msg10178261 date=1321277214]#msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg10178261#msg10178261 date=1321277214] date=1321277214]#msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg[quote author=melovesfashion2 link=topic=216810.msg10178261#msg10178261 date=1321277214]#msg

Ja precies, ik ook! Maar nu wil ik dat niet meer, nu draag ik dus zoals hier al een paar keer gezegd, wijduitlopende rokjes, maar ik krijg het idee dat ik er constant hetzelfde uit zie, altijd zo’n rokje + een topje! Die Chino’s zou ik zelf niet zo snel aan trekken, vind die niet zo heel mooi xD Ik vind dat wel heel erg goed van jou dat je dat nu gewoon doet!!

Ik vind het niet echt leuk. Er is helemaal niks mis met je figuur, maar dit staat er gewoon niet zo mooi bij.

aaah wees alsjeblieft trots op je vormen, ik ben heel jaloers op jouw brede heupen haha! Maar ik vind deze combi niet zo super, niet door je figuur maar door de kleding. Kun je het vijfeuro rokje niet combineren met een oversized shirtje ofzo? of een oversized vest? Staat lekker nonchalant en misschien voel je je dan wat zekerder?

Ik zou het met een losvallend lang vest dragen, volgens mij staat het dan veeeeeeel mooier.

Niks mis met je figuur… maar omdat je zegt dat je daar wat onzeker over bent zou ik het rokje alleen anders combineren. Je vest accentueert je figuur enorm, en het rokje maakt het een tikkie erger. (Ook qua kleurcombi) Ik zou een wat losser topje kiezen, of een strak topje met een loshangend vest. Zwart verbergt bijna alles dus dan zou ik met een zwart vest gaan.

ik vind de kleuren niet mooi gecombineerd

volgende keer misschien beter geen nieuw topic openen.
er is een algemeen: “staat dit?”-topic oid…

ot; ik moet zeggen, het accentueert wel heel erg. Je kunt er beter iets wijds overheen gooien, misschien een boyfriend blazer ofzo. Die kan er voor zorgen dat het iets meer in één lijn loopt met je schouders. Ook omdat je nu precies de lijn van dat dichte vestje bij je heupen hebt, trekt het daar nog meer de aandacht naartoe. Iets met shoulderpads is ook geen slecht idee. Zo kun je meer de illusie van een zandloperfiguur creëren.

@de kleurencombi: Dat is ook niet wat ik zou dragen eigenlijk xD Ik had dat shirt+vest gewoon al aan, en die panty ook, die is net nieuw en had ff gekeken of ie past en ik toen kwam ik het rokje tegen & zo geschiedde…

Okee, ik heb wel wat aan de tips, ik ga eens wat gaan proberen boven!

& sorry voor het nieuwe topic :blush: Ik zal de volgende keer in dat topic posten!

Nu heb ik dit gedaan, en door die riem kan dat vest dan ook niet weg waaien xD

http://img831.imageshack.us/img831/9107/fotoop14112011om15022.jpg

Ik vind je oplossing mooi bedacht, zelf zou ik alleen nog wel voor een zwarte panty gaan maar dat is mijn mening. :slightly_smiling_face: