Zouden jullie dit dragen, en hoe?

http://i49.tinypic.com/k9gqpx.jpg

Zouden jullie dit dragen?
En hoe?

niet…

Jahoor, dan wel die linker.
Met een skinny jeans en een leuk topje, simpel toch?

Niet mijn ding. Ik moet wel zeggen dat ik de rechter leuker vind.

Maar ik zou je outfit verder wel rustig houden hierbij, de schoenen trekken echt wel de aandacht.

ik zou de zwarte wel dragen, in de zomer leuk met een zwart jurkje en gouden accessoires? De grijze niet, want die vind ik niet zo mooi.

Ik zou het zelf nooit aandoen, maar ik heb een hekel aan op hakken lopen.
Als ik iemand ermee zag zou ik het wel echt vet vinden. Maar dan met een spijkerbroek, en niet met een jurkje ofzo.

die rechter is echt heeel lelijk…
die zwarte is wel leuk…
ik zou het dragen zoals kusjeclau zei…

ik niet, maar ik ben 13 :grinning:

maar de zwarte zijn wel mooi :slightly_smiling_face:

De rechter vind ik te druk met al die sliertjes, de zwarte is wel leuk maar dat moet je de rest van je kleding gewoon basic houden.

de zwarte met een mooie niet te donkere skinny jeans en dan gewoon een basic shirtje met een grote armband of horloge ofzo

nee vreeeselijk sorry

Ik vind ze nogal ordi.

Ik zou het niet dragen. Zou er sowieso niet eens op kunnen lopen met die vage voeten van mij haha

de hakken zijn absoluut niet mijn stijl (ze zien er heel… tja heel… erg uit zoals hakken er altijd uitzien maar dan met indianenprut eraan xD)

maar als je ze zelf mooi vind/jouw stijl dan moet je ze gwoon kopen, tenzij ze heel duur zijn.

ik zou gwoon een skinny jeans met wit topje/shirtje en dan met kettingen en bruin tinten en hout in je accesoires verwerkt stylen (wat een zin). oh maar die bruintinten passen niet bij de zwarte of grijze kleur :x misschien de hakken in een andere kleur kopen?

niet mijn ding, maar ik vind ze wel heel vet !
de linker wel vetter dan de rechter maargoed. En gewoon skinny jeans, een leuk topje met misschien iets van wat glinstertjes erin. En gouden accessoires (:

nein.

Ik vind ze wel leuk maar ik zou ze zelf
nooit dragen.

De zwarte zou ik zelf wel dragen maar verder rustig combineren niet te veel poespas.

Nee veel te hoog …