Zouden jullie deze zelfgemaakte sieraden kopen?

Ik zal ze wel verkopen, maar niet duurder dan 10 euro. Meeste mensen kappen dan af, aangezien het zelfgemaakt is.

Succes :slightly_smiling_face:

Jaaa via marktplaatsals je geen eigenweb winkel wil maken

Ik vind ze echt heel leuk!

leuk :slightly_smiling_face: ik zou zeker wat kopen, vooral die oorbellen!

Die zijn echt leuk!! Zeker die ketting met die haas :open_mouth: Die kan je wel verkopen hoor! niet te lage prijs doen en niet te hoog! die sieraden zijn snel verkocht denk ik !

Ja, ze zijn erg leuk!
Rond 1-5 euro denken de meeste meiden wel, oh goedkoop, dat kan ik nog wel kopen :slightly_smiling_face:

hey hanne

wow super mooie dingen!!!
i love it!!
ik vindt ze alemaal heeel leuk maar die oorbellen… woooww
ga zo door

x nina

Erg knap en mooi gemaakt! De ketting met roosje zou ik eerder kopen dan het haasje maar het is meer een kwestie van smaak want ze zijn erg mooi geworden!

Ze zijn echt super mooi! ik zou ze zeker weten kopen!

Ik vind ze allemaal erg mooi! Ik zou zelf snel de 2e en de 4e kopen maar ik vind ze allemaal erg mooi! En die ring bij de 3e! Waaaaauww! Allemaal supersupermooi maar ik zou de 2e, 4e en ring vd 3e kopen. Hoeveel zou ik ervoor betalen? Nou ten eerste, ik betaal nooit veel voor sieraden, ik bne op 't moment erg blut dus ik geef vrijwel niets uit aan sieraden. Ik ben dan ook gewend om onder de 6 euro sieraden te kopen. De ring zou ik zo’n 3/4 euro aan uitgeven. Ketting 4: 6 euro. Oorbellen 2: 4 euro.

Omgg hoe maak je dat?

Wauw! die zou ik zeker wel willen kopen.
Voor de verkoopprijs moet je wel even berekenen wat je betaald hebt aan de onderdelen en dan er toch nog wat bijtellen als winst, je hebt er namelijk toch ook wel wat tijd ingestoken aan de afwerking te zien :astonished: Natuurlijk wel kijken dat het niet te duur wordt, dan gaan mensen sneller afhaken.
Ik zou toch wel rond de 6-9 euro hieraan willen uitgeven, misschien ietsje meer.

leuk hoor!

Ik zou ze zeker gaan verkopen !

ik vind ze erg mooi en zou ze misschien wel kopen inderdaad!

ze zijn echt leuk ;3 echt mooi :slightly_smiling_face:

Waauuww, ze zijn echt gaaf! Ik denk dat je voor de kettingen sws wel €8,00 voor kan vragen, ze zijn mooi, zelfgemaakt en in de winkel zijn kettingen ook al gauw die prijs, dusjaah. Van oorbellen heb ik niet echt verstand ofzo ;p, sorry.

:0 Fcking mooooooiiiii ! i love it

Hoe duuurrr? Eig Hoe goedkoopuh

Ik zou ze zelf niet kopen, maar dat is alleen omdat ik nooit sieraden draag.

Ze zien er ontzettend leuk uit, mooi afgewerkt ook. Ik denk dat je best een boel kan verkopen! :slightly_smiling_face:

Super leuk! Zou ze zo kopen. De stijl hangt voor mij echt tussen vintage an kawaii in een beetje. Zo lief! Je hebt een goed oog voor welke dingetjes en kleurtjes je bij elkaar kunt doen! :slightly_smiling_face: