Zou jij wel eens terug in de tijd willen?

Gewoon een paar jaar, zodat je iets in je leven kan veranderen, zodat het anders loopt?

dus, naar welke tijd zou jij terug willen om iets te kunnen veranderen,
maar wat zou je absoluut niet kunnen missen?

-

up

eh moeilijk.
het liefste zou ik terug willen om dingen opnieuw mee te maken.
leuke dingen dan, want ik heb eigenlijk geen spijt van dingen die ik vroeger verkeerd heb gedaan. op één ding na dan.

Ja heeeel graag!

Ja, bij sommige dingen had ik het heel graag anders gedaan.
Maar van de andere kant. Hier heb ik dan wel weer wat van geleerd

Nee.
Ik heb wel een aantal domme fouten gemaakt, maar ik ben ontzettend tevreden met wie ik nu ben, ik kijk niet zo veel terug.

ik was vroeger ontzettend velegen, waardoor ik ‘vrienden’ heb gemaakt die totaal anders zijn dan mij, ik ga nu niet meer met ze om, ik heb eigenlijk nog maar heel weinig vrienden van mijn middelbare schooltijd, terwijl ik er pas 1 jaar vanaf ben.

Ja heel graag, maar dan niet omdat ik fouten heb gemaakt maar gewoon toen ik op de basisschool zat was alles nog zo makkelijk enzo. Je maakte toen ruzie om wie de tikker was etc.

ik wel omdat ik fouten heb gemaakt, ook al was ik dan niet wie ik nu ben, toch wil ik terug om ze te verbeteren.

Dus om meer te genieten van het kind-zijn :stuck_out_tongue: ?

Hmm ja om een paar blunders te voorkomen. en een paar dingen niet door te vertellen enzo.

+1

-

Ja, dat zou ik wel willen.
Gewoon een paar jaar terug.
Van sommige dingen heb ik wel spijt (niet veel hoor), maar die zou ik wel willen voorkomen achteraf gezien.

Van de ene kant wel aangezien ik een paar hele stomme fouten heb gemaakt.
Maar van de andere kant zou ik dan een hele hoop leuke en belangrijke momenten missen zegmaar.

up (:

Als ik geen tien heb terug in de tijd om de dingen die ik niet wist in t vullen :B

Weet ik niet, ja mss om de (grotere) fouten die ik gemaakt heb. Maar, aan de andere kant heb ik van veel dingen wel geleerd.

Eens (: