Zou jij hier mee lopen?

http://www.girlscene.nl/images/library/5f/0d/14/83/3_21482a7288bbf506cadaeb175e34f3b2c14b7d02.jpg

Vinden jullie zo’n sjaaltje leuk?
Ik heb er vandaag één omgedaan ik vond het erg leuk staan maar of ik ermee over straat zou lopen…
Laat je mening graag ff weten :relieved:

Ik vind het 10x niks…

Ik heb je topic even verplaatst(:

Ja, zou ik wel doen. :grinning:
Het is toch juist leuk om iemand te zien die zich met mode bezig houdt, ik zou er juist vol bewondering naar kijken.

licht eraan hoe het je staat dat meisjes op de foto staat het wel leuk :grinning:

ik zou t niet dragen,
maar t is niet lelijk ofzo.

kan je misschien een foto van jezelf plaatsen, bij dat meisje op de foto staat het best leuk.

ja ik zou dat zeker doen
alleen wel ander kleur

donkerbruin of wit ofzo

Hangt af van het haar, het sjaaltje en je gezicht.

Leukk!

Trouwens, wat nu het sjaaltje is was denk ik toen die haarband zeg maar horizontaal over je hoofd dragen. Deed ik ook, sommige zeiden: Robin Hood ofzo, maar dan ging ik altijd gewoon keihard lachen en liep ik door. En heel veel vonden het ook stoer dat ik dat droeg.

Zoals het er bij haar uitziet vind ik het wel leuk, maar het moet bij je passen & bij je kleren…

Ik vind het wel leuk, maar dan ietsje dunner.

ik vind het er leuk uit zien :-), maar hoe doe je het dan met die uiteinden van de sjaal? een knoop?, maar dan komt er toch zo’n bobbel in… ?

Als ik dat gezicht hebt + haar + dat sjaaltje zo zit… Ja.

nee

No thanks.

Nee

jup, ik had vandaag ook zoiets(alleen iets anders…) maar iedereen vond het leuk:D