Zou jij het prettig vinden als...

De broer van je ex met een zus van je omgaat en dat hij ook nog eens in je huis komt?

Ik bedoel de broer van me ex was net hier in mijn huis en ik wou niks meer met die familie te maken hebben en ik vond het egt niet prettig btw, me ex heeft zelfs nog nooit me huis zien haha!
Maar zou jij dat dan fijn vinden?

Op zich staat die broer los van je ex en kunnen die broer en je zus er ook niets aan doen, dus ik zou me er niets van aantrekken en ze lekker hun gang laten gaan! :slightly_smiling_face:

Dit ^^

Even goed ze zouden er ook rekening mee kunnen houden dat het voor mij niet zo prettig is?! (:

Hoelang heb je met die ex gehad?! en je gunt je zus toch ook wel wat liefde:p

Zolang het niet me ex is vind ik het prima

Zoals ik je beginpost lees, omdat je ook schrijft dat je niks met die familie meer te maken wilt hebben, krijg ik het idee dat er wat gebeurd is zowel met je ex als met die familie? Want ik hoor toch vaak dat wanneer het uitgaat in een relatie dat die mensen het als nog fijn vinden om de familie bijvoorbeeld te spreken of te zien (als de familie natuurlijk de relatie steunt) in ieder geval dat de familie geen probleem is. Het kan zijn dat ik het mis heb? maar zo komt het op mij over.

Want als dat wel zo is, lijkt het me echt niet raar dat jij liever niet hebt dat die broer over de vloer komt, omdat je die periode wil afsluiten.

Maarja ik weet natuurlijk niet of ik een beetje in de goede richting zit, of juist totally wrong :’)

Tja, gun je zus ook wat? Jouw relatie met je ex klinkt nou niet heel serieus als hij nog nooit bij je thuis is geweest. Ik vind dat eigenlijk niet dat je zus rekening met jou daarin hoeft te houden.