Zou jij een lifter meenemen?

Zou jij een lifter meenemen?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien/weet niet

0 stemmers

Ik heb altijd geleerd dat je nooit mag stoppen voor lifters en zag er gister 1, voelde me toch wel lullig toen ik doorreed… Maar ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen? Zit er nog verschil in man of vrouw?

Nee, ik zou het echt nooit doen. Misschien lullig, maar ik denk liever aan mijn eigen veiligheid.

Yes I would. Als ik alleen zat in de auto zou ik wel even kijken wat voor persoon ik in de auto meeneem (wat eigenlijk erg is van mij hé), maar ik vind liften een fantastisch initiatief, en die mensen hebben vaak een boeiend verhaal te vertellen! Altijd fijn om nieuwe mensen te leren kennen! :grinning:

Nee, je weet niet wie de persoon is die je meeneemt

Nee ik zou het nooit doen. En als ik zou kunnen kiezen zou ik liever een jong meisje mee laten liften dan een man. Dan voel ik mij gewoon echt niet veilig in mijn auto.

als ik alleen in de auto zit zou ik het niet doen, maar als mijn vriend of mijn moeder naast me zit misschien. ligt ook een beetje aan het type

Nee ik zou het niet doen, je weet maar nooit.

Nee, nooit. Daarvoor heb ik te veel moordseries gekeken :’)

Ja ik zou het wel doen. Dat ik er makkelijk over denk komt denk ik ook omdat mijn vader veel reist met de auto en dan ook heel vaak lifters meeneemt.

Ik zou het wel willen, maar het niet durven ivm het kijken van teveel csi, criminal minds en shit.

Ik zou het alleen doen als er nog iemand bij mij in de auto zat en als het een niet zo grote vrouw is…

Nee.
Maar soms zie je ook weleens dat mensen van tv aan het liften zijn, dan zou ik het wel doen

Nee. Misschien als je met een groepje in de auto zit ofzo, maar dan nog. Nee toch maar niet.

Nee. Je weet nooit wie je binnen haalt en het is niet dat die mensen doodgaan langs de kant van de weg als je ze niet meeneemt. Dan moeten ze enkel een stukje verder stappen. Maar als je wel stopt en het zijn verkeerde mensen, heb je wel een groot probleem.

Mijn vriend neemt vaak lifters mee en ik vind dat altijd zo’n eng idee… Meestal zijn het dan wel tieners die gewoon van de bus naar huis aan het stappen zijn, maar toch.

Ligt eraan waar, wanneer, wie.
(en zou wel eerst een rijbewijs moeten hebben… en een auto)