Zou jij een echte chanel tas huren?

-

Eeehh nee, dat vind ik echt belachelijk.

Hm nee, ik zou het veel leuker vinden om heel lang te sparen voor zo’n tas. :grinning:
Maar eigenlijk heb ik sowieso niet zoveel met grote, dure merken. Mijn D&G tas hangt ergens te vergaan denk ik zo. :cold_sweat: Maar die heb ik dan ook niet zelf gekocht…

Nee, dan koop ik er wel een. Ik show niet met spullen, als ik iets van een merk koop dan koop ik het om echt te dragen, niet om te showen.

doe even normaal ofzo
jij voelt je wel erg hoog als moderator shiitt…

Wat vind je dan niet normaal aan haar reactie?

ik vind het ook leuker om er voor te sparen, maar dat ga ik niet doen want ik geef niet veel om zulke grote merken… en ben ik veels te bang dat ik de tas beschadig etc. dat zou ik echt zonde van mn geld vinden

Ik vind dat ik normaal doe. Ik voel me helemaal niet beter dan andere girlsceners hier. Ik wijs haar alleen maar even op de regels omdat het overduidelijk is dat zij ze niet heeft gelezen. Aangezien het een intressetopic is, waar veel mensen de fout maken met reclame maken voor hun eigen site wijs ik haar ook gelijk op het feit dat dit niet mag. Ik snap niet waar jouw reactie vandaan komt omdat ik gewoon netjes en beleefd blijf tegen dit meisje.

Huren? Echt raar dat mensen een Chanel tas gaan ‘huren’ alleen voor het merkje en aanzien. Daar heb ik echt zo’n hekel aan, geef mij dan maar mijn goedkope H&M tas.

hmm, nee liever niet. Ik koop liever een tas dan dat ik t ga huren :wink:

In Amerika is het een hele rage hoor, dat tassen en schoenen huren.

Waarom zou je er een huren? Om mee te showen van: kijk, ik heb een Chanel tas!
Dat doen die meisjes van Sweet Sixteen ook altijd, echt dom vind ik dat. Als het een jurk is vind ik het wat anders.

Nogal raar. Maakt niet uit wat voor tas het is, je huurt toch geen tas?

koop er dan direct een…

Haha ik zie het al voor me:

‘Oh wat een mooie tas! is ie echt?’
‘Ja’
‘Wooow, hoe kom je aan dat geld?’
‘Ik heb hem gehuurd hoor’

:’)

huren?

Dat bestaat wel echt hoor… merktassen huren…
Dan heb je een hele week een Chanel tas tot je beschikking, woehoeehh… not

Haha, ik zou daar echt niet tegen kunnen om zo’n tas weer in te moeten leveren, wat heb je er dan aan?

ja hooor waarom niet? :slightly_smiling_face:

ik zou het niet doen dalijk zitten er nog gebruikte zakdoeken in :grinning:

huren? haha nee, maar ik zou hem sowieso nooit kopen, veel te duur voor een tas met een merkje erop :slightly_smiling_face: