Zou jij een echte chanel tas huren?

Hallo Dames!

Wat vinden jullie ervan als er een site is waar je alleen echt Chanel tassen kan huren voor een lage prijs?
Ik hoor het graag!
(en het is echte) haha

Groetjes

Ehm nogal stom…waarom zou ik een chanel tas huren? Om ermee te showen ofzo? Ik koop dan liever een neppe of spaar voor een echte dan eventjes een tas te huren…

dat vind ik echt raar. voor een feestje kan het misschien leuk zijn, maar een tas huren? niet mijn ding.

Als je een profiel aanmaakt op girlscene zou je dan ook de regels even door willen lezen. Zo is dus een titel in hoofdletters niet toegestaan. En zo duidelijke mogelijk aub. Reclame maken voor een eventuele eigen site/webshop of dergelijken is ook niet toegestaan.

Je mag die van mij wel lenen, maar wel terug geven hor!

edit: Jezus, wat is er toch mis met mij? :’)
WEER een OP verkeerd gelezen.

Ik denk wel dat sommige mensen zoiets willen (ik niet), maar ik denk niet dat het een heel groot succes gaat worden.

Waarom huren ? Ik denk niet dat mensen dat snel gaan doen -.-’

En titel mag niet in hoofdletters :wink:
Laatmaar het is al weg :stuck_out_tongue:

ik maak ook geen reclame hoor!
ik vraag alleen wat ze ervan vinden

Dat hoor je me ook niet zeggen, ik wijs je er alleen op aangezien je de regels niet hebt gelezen. En je vraagt of mensen er interesse voor hebben neem ik aan dat je zelf een webshop daar eventueel voor wilt openen.

Grote onzin.

waarvoor zou je em willen huren dan ?
kan even geen gelegenheid bedenken waar je een chanel tas voor nodig hebt.

sex and the city

:fu:

Oh God, weer een n00b die een :fu: plaatst als ze op haar fouten gewezen wordt.

edit: OT: Nee, het is gewoon kopen of niet.

Ik zie echt bijna alleen die Moderator’s altijd zeuren over de regels :’)
Voelen die zich beter omdat ze meer gereageert hebben op topics dan anderen ofzo mwahhaha, begrijp me niet verkeerd ze mogen het best zeggen hoor! heel goed van ze, valt me alleen op …

& Hmm…
Nee kopen of niet =)

Waarom denk je dat iemand anders mod word… Moderators zijn er juist om mensen op de regels te wijzen en het forum zo opgeschoont mogelijk te houden

Hmm, apart.

ik denk niet dat wij de doelgroep zijn

nee dat vind ik cheap.

nee, Liever dan wat langer sparen om echte te kopen.