Zou jij dit goedkeuren?

Zouden jullie het goedkeuren als je vriend bij een ander meisje thuis gaat “chillen”, omdat zijn vrienden ook gaan en hem dus hebben uitgenodigd?
En dat dit meisje hem ophaalt alleen?

Ik keur het goed, maar mijn vriendinnen vinden dat ik dat niet moet doen.

Ja

Ja, ik zie niet in waarom dat niet kan + je vriend vertelt het gewoon netjes, dus ik snap je vriendinnen niet zo. Mogen hun vriendjes dan geen vriendinnen hebben?

Natuurlijk, alsof je alleen maar bevriend mag zijn met je eigen geslacht :") Vind het redelijk raar van jouw vriendinnen, als je je eigen vriend niet met een ander meisje zou kunnen vertrouwen stelt je relatie eigenlijk gewoon niks voor lijkt me.

Ja, zou het zeker goedkeuren.
Zeker als hij het eerlijk verteld.
Wel moet ik zeggen dat mijn vriend helemaal geen gewone vriendinnen heeft, enkel vrienden. En daardoor er misschien stiekem toch even aan moet wennen, maar alsnog zou ik hem zeker lekker zijn gang laten gaan.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met ‘chillen,’ zeker niet met de haakjes eromheen. Als het gewoon is dat ze wat gaan drinken, praten, whatever dan vind ik dit niet vreemd nee.
Ik moet zeggen dat mijn vriend ook geen meisjesvrienden heeft, maar zolang hij dit gewoon zou melden en niet alleen met haar zou gaan, dan vind ik dit prima. Ik vind het een beetje vreemd van je vriendinnen. Klinkt een beetje als onruststoken.

Ik snap het probleem hier echt niet van en zou het goedkeuren. Vind het nogal kinderachtig van je vriendinnen dat ze hier een probleem van zouden maken.

Maar zijn vrienden zijn er toch ook gewoon bij? Dan zie ik het probleem niet echt.

Ja, vertrouwen is tenslotte een van de belangerijkste dingen in een relatie

Al zou hij alleen met dat meisje een biertje gaan drinken… Ik ben echt makkelijk daarin. Vriendschappen bestaan ook gewoon tussen de verschillende sekse.

Ja, ik zie hier echt geen enkel probleem in.

Waarom zou je dit niet ‘‘goedkeuren’’? Sowieso vind ik niet echt dat jij hier iets over te zeggen hebt maar wat denk je dat ze gaan doen? Lekker seks hebben met z’n alle? Waar ben je bang voor…

Mag je niet mee?

Dankjewel voor jullie meningen. Ja, hij vroeg mij vandaag of ik dat oké vond. Dat vond ik eigenlijk wel heel lief van hem. Toen ik mijn vriendinnen erover vertelde dat hij me dat vroeg, zeiden ze dat ik te “losjes” ben en “niet goed tik dat ik dat goedkeur” en dat hij vreemd zal gaan or whatever.

Ik zou inderdaad zo kunnen zeggen keur het goed, maar als ik in jouw schoenen stond zou ik het ook absoluut niet leuk vinden, vooral dat dat meisje hem ophaald. Waarom moet zij hem eigenlijk ophalen, kan hij niet met zijn vrienden meegaan naar haar dan?

Misschien wonen ze bij elkaar in de buurt en is het gezelliger om samen te fietsen? Of heeft zij een auto en is dat makkelijker?

^ Jaa maar het is bij dat meisje thuis dacht ik, dus vandaar dat ik het een beetje raar vind dat zij hem op moet komen halen, dus dat fietsen valt sowieso al af. Dan zou ik denken dat hij meefietst met zijn groep of meerijd met de auto, waarom zou zijn hem op moeten komen halen terwijl hij ook met zijn vrienden tegelijkertijd moet komen?

^ Ochja, daar heb je gelijk in. Maar misschien komt ze van school werk en komt ze dan wel langs hem? Plus, een mannelijke vriend van mij heeft mij ook wel eens van het station opgehaald en me naar huis gebracht, terwijl dat voor hem ook om was of zonder dat we verder afspraken. Ik zou er niet zoveel achter zoeken want ik vertrouw mijn vriend, andersom zou ik het ook niet oké vinden als hij wel achter dit soort dingen wat ging zoeken.

^ Jaa, klopt, daar heb je ook gelijk in. Ik zou mijn vriend dan ook absoluut vertrouwen, maar ik zou het toch nog steeds wel raar vinden.