Zou jij dit boek lezen?

Stel dat jullie in een boekenkast een boek ziet staan met op de achterkant dat het boek gaat over een meisje die al 3 jaar is met haar vriend. Hij wilt zolang mogelijk van zijn studentenleven genieten. Hun relatie heeft al een tijdje hun problemen en Jen (hoofdpersoon) denkt dat een baby hun leven samen weer compleet maakt. Alleen Jen is niet vruchtbaar. Uit alle wanhoop kidnapt ze een baby.

Zouden jullie zo’n verhaal lezen en wat vinden jullie ervan? De uitleg is wat apart maar dat komt allemaal nog goed, het is een overzichtje.

Ik heb namelijk een paar minuten geleden een epiloog geüpload op wattpad; http://www.wattpad.com/128753794-help-jen-epiloog

+ het moet goed geschreven zijn, want anders lees ik geen realistische verhalen :cold_sweat:

+ het idee, de plot en de achterliggende ideeën moeten goed uitgewerkt zijn, daar hangt het er bij mij ook vanaf.
Als alles goed in elkaar zit zou ik het lezen :slightly_smiling_face:

Klopt, klopt. Meestal laat ik alles op mij af komen en verbeter ik het later als ik denk dat er toch fouten in zitten.

Nee, maar meer omdat dat soort boeken niks voor mij zijn. Anders zou ik onder de boven beschreven voorwaarden misschien wel lezen.

Probeer je nou reclame te maken voor je eigen boek?

Hm, nee

Hier lijkt het inderdaad sterk op. Slotje. Als je wilt dat mensen het verhaal lezen, moet je er hier op Girlscene een eigen topic voor openen en daar daadwerkelijk het verhaal in plaatsen.