Zou jij boos worden als...

Ja, dan zou ik boos worden ja. Of juist heel rustig blijven en heel lief neplachen, want daar kan mijn zusje niet tegen, als zij heel boos is en ik blijf heel lief, wordt ze alleen nog maar bozer :’)

Dat ja, dus ja, ik zou boos worden.

Ja, ik zou boos worden maar ook toch gekwetst.

Ja, ik zou boos worden en gekwetst zijn.

Zij was later geboren, dan had een deel van haar maar niet zo snel moeten zwemmen, dan was ze niet jouw zusje geweest. Dus zeg maar dat het haar eigen schuld is.

nee dat neem ik niet serieus, als ik echt dood ben heeft ie dr toch wel spijt van

Hoe oud?

En waarschijnlijk niet.

Hmm, heb ik ook erge last van gehad met mijn zus vroeger. Veel ruzie en dan werden er ook zulke dingen gezegd! Maar nu zij samenwoont en ik 20 ben en zij 23 gaat het heel goed en zijn we dikke vriendinnen!

Ja, ik zou boos zijn en ik zou nog 10x erger gaan schelden enzovoorts
Ongeacht of mijn ma erbij was of niet…
Maar na een tijdje stond ik erboven
En als ze weer zoiets zei had ik zoiets van: “Ja, whatever”

Ja
Ik denk zo zelf over mijn broer.

dubbel

Nee, mijn zusje smijt dat en dergelijke dingen al vaak genoeg om mijn hoofd heen dat ik er aan gewend ben. Bij andere personen wel.

Verdrietig

Gekwetst en verdrietig.

Hehe dat is de beste reactie ja (; Of van ‘Haha arme jij dan heb je lekker pech gehad!’
Maar natuurlijk raakt het je toch wel, al ligt het ook wel aan de band die je met je broer-zusje hebt.
Hoewel ik het zelf ook wel een geroepen heb dat ik wou dat mijn zusje en haar vader dood waren …
Maar toen voelde ik me zo schuldig dat ik weer sorry zei mijn zusje en heel blij was met haar als zus (aa’)

ja ik zou echt boos worden

jaa want ik ben altijd snel gekwetst , maar dan ligt het probleem bij mij en niet bij mijn broer want ik moet leren, dingen niet al te serieus op te pakken en me er niks van aan te trekken

ja ik zal wel boos worden ja

Haha ik niet, mijn broertje meent er toch nooit iets van.
10 minuten later komt hij vragen of ik een spelletje wil spelen (:

Nee, ik zeg altijd(als mn broertje me lelijk etc noemt): Jammer dan dat je op dit lelijke mens lijkt :’)