Zou jij boos worden als...

je zus(je) of broert(je) tegen je zegt;
ik wou dat je nooit geboren was, lelijk mens.

Absoluut.

dat zij mijn zusje namelijk net :open_mouth:
ik helemaal boos,
ik kon haar wel slaan, maar toen kwam
mijn moeder. --’

Hmm… Ik weet van mijn broertje dat hij na een kwartiertje sorry komt zeggen xD. Maar ik denk dat het bij mij net licht aan de manier waarop hij het zegt…

Ja, maar ik ben het wel gewend dat ie me doodwenst en me lelijk noemt. Dus ik zou me er eigenlijk niet veel van aan trekken.

Ach zulke dingen zegt mijn zus dagelijks, ik denk precies hetzelfde over haar, dus het boeit me eigenlijk vrij weinig.

hij zegt omdat hij gewoon aan puber is me broertje

ligt aan mijn stemming, soms doet het me niks
en soms flip ik echt hélemaal.

Ja, maar dat zeggen ze toch niet :slightly_smiling_face:

Zoiets doet ie wel eens. Ik kijk hem dan glimlachend aan en zeg; “Helaas ga jij daar niet over, MUAHAHAHA.”

Nee, omdat ik zou weten dat het een grapje was. : )

Ach ik heb nogal eens ruzie met me broertje dus dan krijg je best zulke dingen naar je hoofd geslingerd! Maar ik weet wel dat hij het toch niet meent!

Hangt van de ruzie af, als zo zo uit het niks dit zou zeggen zou ik gaan lachen en haar/hem niet serieus nemen.
Als ik al boos op haar was zou ik wel boos reageren, maar haar ook niet helemaal serieus nemen omdat ik weet dat hij/zij het toch niet echt meent.

Nee, mijn broer zegt elke dag wel ergere dingen dus ik ben wel wat gewend. (:

Ik zou boos en verdrietig zijn ja want mijn broer zegt dat soort dingen nooit…

Nee, bij ons worden er ergere dingen gezegt.

Nee. Ik ben er aan gewend als mijn oudere broer zulke dingen zegt.(hij heeft autisme.)

Mijn broer zegt ook van dit soort dingen, en dan is hij zogenaamd volwassen.
Ik heb hem ook echt een keer geslagen toen hij dat soort dingen zei, maar hij slaat terug en dat is niet grappig.
En ja, ik ben tegen zinloos geweld maar hier wordt je soms echt boos van. En mijn moeder boeit het meestal niet eens.

Ik hoop voor mezelf dat ik dat soort kinderachtige dingen niet ga zeggen op mijn 18e.

Ik heb nog nooit gehoord dat je zulke dingen tegen familieleden zegt, lijkt me niet echt normaal…

Jou broer en moeder zouden zo die van mij kunnen zijn!Mijn broer heeft wel eens gezegt dat hij hoopt dat ik mezelf zou ophangen etc. Maarja,hij heeft nogal last van stemmingswisselen en ben er nu aan gewend,ik zie al aan ze hoofd of ik moet uitkijken of niet.