Zou jij als dezelfde Snapback van Justin Bieber dragen?

Grote wereldsterren zoals Justin Bieber willen altijd in de nieuwste eigen gecreëerde mode lopen. Ik zag dat hij laatst een heel leuk petje droeg. Een gele snapback met Studs er op. Omdat veel meiden Snapbacks dragen is mijn vraag of jullie deze pet ook zouden dragen?

Ik zelf zou de pet af en toe met een leuke combinatie van kleding zeker willen dragen.

Hebben jullie nog ideeën of tips hoe je deze pet overeen kan laten komen met style?

http://www.studded.nl/wp-content/uploads/2013/06/Pet-met-Studs-Justin-Bieber-Geel-Studded.nl_-300x300.jpg

Liefs,

Jasmijn.

Ik snap snapback niet.

Zo wordt het model (vorm) van de cap/pet genoemd.

Liefs,

Jasmijn.

Wat toevallig dat je weer een topic over een item met studs opent. :’)

is dit weer een subtiele link naar je webwinkel? meis, ga alsjeblieft weg. Reclame is verboden.

En “toevallig” zit er een subtiele verwijzing naar die webshop in je onderschrift. :dry:
Hou op met die sluipreclame, het is irritant.

En om je vraag te beantwoorden: Ik vind snapbacks bij vrouwen verschrikkelijk en Justin Bieber is nou niet bepaald mijn stijlicoon :’)

Ik vind de pet lelijk, ik ben geen JB fan en ik irriteer me eraan dat je alleen maar reclame maakt.

Mij lijkt het net of ze bij elk topic ze opent ze precies een artikel wilt maken zoals op de homepage (jullie weten wel wat ik bedoel).
Ik zou zeggen, schrijf wat blogs ipv dit forum vol te spammen met dit soort dingen. Gewoon bij je profiel en blog toevoegen. Maar misschien zie ik het gewoon verkeerd.

Dit.

En sorry maar het ziet er niet uit:'D

Nee ik zou het niet dragen, want ik vind het lelijk, Justin Bieber staat me niet aan en ik wil ook niet overkomen als een persoon van die tumblr plaatjes die petjes dragen en heel ‘koel’ zijn.

Indd, en toevallig gaat dit topic daar ook over…

Kun je nu echt even oprotten met je reclame? :")

Vind het lelijk, alsof de pet te groot is voor je hoofd. :’)

stop 't woord ‘snapback’

Dat was niet helemaal hoe ik het bedoelde.

Dit dus.

Die titel… lekker correct, man.

Oja ga weg trouwens

Het zou best raar zijn als je hoofd net zo’n vorm zou hebben als die pet. Ik snap ze niet echt :’)

Eens.