zou je voor een jongen gaan als ...

zou je voor een jongen gaan als je zowizo weet dat hij geen bijvertje is?

Nee, ik heb liever een relatie die lekker lang is dat ik hem van top tot teen ken van binnen en buiten en iedere dag weer versteld sta van iets wat ik hoor van hem.

Tegenwoordig niet meer, maar toen ik 16 was, ja.

Nu wel, want ik wil geen vaste relatie atm.

Trouwens, het is sowieso

Nope, zou geen zin hebben om daar energie in te steken.

Neee ik wil n jongen die for real is(A)

nee, ik ben nog maar 15 maar ik ga niet met een jongen nemen als je toch weet dat het niet lang gaat duren

hetzelfde hier ^^

ja ik zou er voor gaan,
misschien is het niet voor lang maar het kan wel een geweldige tijd zijn.
en als je gewoon verliefd op hem bent dan maakt het voor mij niet uit of hij wel of geen blijvertje is. voor mij telt het dan alleen dat ik van hem hou en hij van mij
:couple_with_heart_woman_man:

ja ik wil nog niet echt iets vast

Nee, ik wil vastigheid. Ik begin niks met een jongen waarvan ik al zeker weet dat het maar een paar weken of een paar maanden zal duren.

Nee. Ik ga niet mijn tijd besteden aan iemand die toch niet lang bij me blijft.
Dan heb ik wel wat beters te doen, in mn eentje.

Mee eens. Ik wil gewoon zekerheid, dat het goed zit, dat je altijd op elkaar vertrouwen, dat je van elkaar houdt, en niet alleen van de leuke dingen, maar ook van de mindere puntjes. Dat een ruzie niet gelijk het einde van je relatie betekent, omdat je weet dat er zoveel meer diepgang is die niet kapot valt te maken. En je bent pas 14, wat moet je met een relatie? De kans dat dat sowieso lang gaat duren is erg klein.

nope, want dan is de kans groot dat je teleurgesteld wordt (ook al weet je het van te voren…)

Dat is het zelfde als met een hamer op je hart slaan zodat het breekt.

Zinloos dus

Ik ook.

Uhm ja, want dat kan je toch nooit zeggen? [dat het geen blijvertje is]

tuurlijk… want van dat moment kun je dan toch genieten?