zou je plastishe chirurgie doen en wat zou je doen?

titel spreekt voor zich denk ik…

Ik denk het niet. Maar als ik het zou doen zou ik vet weg laten halen.

Nix :stuck_out_tongue:

Nee écht niet.

als ik het nodig zou hebbe zou ik het wel doen… Bijvoorbeeld als je een superlelijke neus heb of als je helemaal plat ben…

boobjob, facelift, nosejob, kneejob, tummytuck.

neeh hoor :’)

ik zou miss wel een borstverkleining willen, maar ook weer niet… Ik vind eigenlijk dat je niet in een gezond lichaam moet snijden :slightly_smiling_face:

Nou ik wel… als ik uitgegroeid ben een borstverkleining, zit er echt mee :S

Neuscorrectie laat ik sowiso doen, het kan me niks schelen hoe pijn het doet maar ik ruik gewoon niks door mijn neusafwijking en mijn neusgaten zijn gewoon te groot geworden en ik heb geen bot in mijn neus, ik hoop dat dat verholpen is als ik plastische chirurgie neem.

Nee, tenzij ik echt duidelijk mismaakt was ofzo…
Wanneer het niet echt nodig is vind ik het onzin om te doen, en blijf liever echt.
En… ik zou me geld liever aan andere dingen uitgeven, en mijn belangrijkste argument tegen is dat het me veels te eng en pijnlijk lijkt

Misschien nosejob. Maar hoeft ook weer niet.

Zeer zeker niet al zal ik nog wel een ingreep moeten ondergaan om mijn lichamelijke kwaliteiten te kunnen verbeteren.
Maar dat is noodzakelijk en is mijn kop of thee :wink:
Verder vind ik het schandalig dat mensen aan zich laten prutsen. Leer te accepteren wat moeder natuur je hebt gegeven. :slightly_smiling_face:

Ik zou het wel doen hoor.
Vet leten weghalen op mn buik(A) en mss lippen opspuiten… vooral mijn bovenlip, die is best smal en dat vind ik niet zo mooi.
Maar op deze leeftijf zou ik het zeker nog niet doen xP

ik zou het nooit doen, maar moest ik de kans krijgen en ik weet dat het veilig en gratis is zou ik misschien mn neus doen

nee, misschien als je een ongeluk krijgt en het is ter correctie maar anders niet

Neej, nooit!!

Hmm nee zou niks laten veranderen, alhoewel ik wel zulke lippen als angelina jolie wil hoor hihi

Maare laterrrr als ik oud en verrimpeld ben wil ik wel botox een keer proberen…!

ik zou wel een borstvergroting willen, nu alleen nog het geld vinden :stuck_out_tongue: of iemand die mij toevallig wilt sponsoren? :wink: :stuck_out_tongue:

Hoezo schandalig? als iemand ergens heel ongelukkig mee is het echt invloed heeft op je leven, waarom dan niet?

Jaa, ik zou mijn ‘lovehandles’ weg willen laten zuigen. Borstvergroting, liposuctie bij mijn onderbuik en armen en misschien een nosejob, bil vergroting en iets aan mijn huid laten doen.

Maar dat doe ik heus niet hoor :wink: