zou je je vriendin gebruiken voor een jongen?

ze is niet echt een vriendin, meer school.
wat zou jij doen in zo’n situatie?

Mag het iets duidelijker? :slightly_smiling_face:

hangt er namelijk een beetje vanaf :slightly_smiling_face:

Eh, nee?

dubbel -

nou kijk,
jij hebt iemand ontmoet samen met die vriendin.
toen kon ik tijdelijk niet meer mee uitgaan enzo, dus gingen ze met zn 2e ipv 3en.
toen ik weer beter was, gingen ze samen iedere x. en toen had ik ruzie met dat meisje daarover, en toen ging die jongen weer zeiken.

duss: als ik het nou weer goedmaak met dat meisje, dan doet die jongen miss ook weer normaal tegen mij.

Dat is gemeen en achterbaks, want blijkbaar hoef je niet zo heel perse meer vrede met dat meisje. Ik zou het wel doen als ik in zo’n situatie zou zitten, maar ik zorg er wel voor dat dat niet gebeurt.

nee,
je moet een jongen nooit boven je vriendinnen zetten.

Het is erg gemeen om haar te gebruiken ook al is het om de juiste bedoelingen.
Als je hem echt leuk vind kan je proberen hem op andere manieren te benaderen bijvoorbeeld een keer met hem praten je kent hem waarschijnlijk toch al

nou wel in de zin van ik spreek met haar af als ik weet dat die jongen er ook bij is terwijl ik normaal niet zo veel moeite had gedaan om met haar af te spreken.
maar wel dat ik normaal ook met haar afpsreek, maar dan op de dag dat ik weet dat hij erbij is helemaal :stuck_out_tongue:

Mensen gebruiken moet je nooit doen, dat spreekt voor zich.

Natuurlijk niet!!

ik zou het niet eens in mn hoofd halen dit te doen bij een vriendin.

ik heb ook zo situatie ik had vriendin en ik heb nu met jongen daar kreeg ook gezeik mee maar voor is me vriend belangrijk ik heb der niet gebruikt maar vertoonde jaloers gedrag daar kan ik dus niet tegen
dat was gewoon niet goed praten ik gebruikt haar niet ik haat het om iemand gebruiken maar ze was te jaloers ik kan niet tegen jaloers mensen

Ik zou dat niet eens een onbekende aandoen…

Zoek jij toch een andere jongen zodat jullie met z’n 4en uit kunnen gaan? Hebben jullie ook geen ruzie meer daarover.