Zou ik verder met hem moeten gaan?

Ik was een tijd heel erg verliefd op een jongen. Laten we hem maar 1 noemen… Dus toen hij voor mijn neus met een ander meisje ging zoenen was ik diep van binnen heart broken, al liet ik het niet merken. Het heeft in totaal drie maanden geduurt voordat ik over hem heen was en het kon accepteren.

Maar nu heb ik een beetje contact met een nieuwe jongen, laten we hem maar 2 noemen. We krabbelen nu een beetje heen en weer en ik vind 'm echt aardig en ik ben in zijn buurt ook totaal niet bezig met m’n uiterlijk en of ik wel de juiste dingen zeg. Maar loop ik nu te hard van stapel of vinden jullie dat ik wel wat met hem kan flirten? Want ik wil niet nog een keer mezelf wijsmaken dat iemand mij leuk vind en vervolgens weer zien dat de jongen in kwestie iemand anders zoent.

Dat is namelijk echt killing geweest voor m’n zelfvertrouwen.
So I hope you’ve got some good advice.

De kans om afgewezen te worden bestaat altijd. Moet je daarom nooit meer met een jongen gaan flirten?
Ik snap dat de kans op een afwijzing of teleurstelling echt niet leuk is en je zelfvertrouwen ook flink laat slinken, maar je moet je daar niet door op de kop laten zitten. Ookal is dat moeilijk.
Dus laat hem gewoon zien dat je hem leuk vind. Als uiteindelijk blijkt dat hij je niet leuk vind is dat gewoon niet de ware.

niet alle jongens zijn zo hoor! :slightly_smiling_face:
heb een beetje vertrouwen in de jongens.:stuck_out_tongue:

maar je kunt wel met hem flirten, maar speel hard-to-get.:slightly_smiling_face:
succes! xx