Zou ik terug gaan naar de kapper?

Hey meiden
Ik open hier even een apart topic voor, omdat het niets te maken heeft met dat de kapper me haar te kort heeft geknipt of dat ik niet weet wat ik met me haar wil etc. etc.

Er is een beetje spoed omdat ik maar een korte garantietijd heb bij de kapper om terug te mogen komen voor eventuele problemen die dan kosteloos kunnen worden verholpen.

Zoals misschien een aantal meiden hebben gezien ben ik sinds kort wat donkerder van haarkleur. Dit beviel mij zo enorm goed dat ik het eigelijk zo wil houden.

Ik nam een plaatje mee naar de kapper en vertelde dus hoe ik het wilde hebben, en volgens haar ging dat ook lukken. Dus met een big smile van oor tot oor zat ik in de stoel met smart te wachten op het eindresultaat. Echter toen na het wassen de handdoek van mijn haar ging, schrok ik behoorlijk. Daaahm wat donker! Dit is toch niet echt het plaatje dacht ik. Maar ik hield me mond dicht want ik dacht ach als het droog is zal het stukken lichter zijn. Maar dat gebeurde niet, mijn haar was net een vuilniszak kleur. tegen grijs aan te hikken en donker! Mijn moeder deed het zelfde met dr haar, maar die schoot bijna in tranen uit toen ze haar haar zag, dus die heeft gelijk een blondeerwassing over dr haren gekregen.

Ik besloot even te wachten, omdat de kleur toch terug zou lopen werd mij verteld.
En dat de kleur terugloopt kan ik wel zeggen ja. Tijdens het teruglopen is het grijze eruit en is er iets wat warmte voor in de plaats gekomen thank god. Alleen stopt het zowat niet meer. Nog even en ik ben gewoon weer helemaal blond! Afgelopen weekend was mijn haar echt op zn mooist, ik was verliefd op de kleur! Maar na elke douchebeurt wordt ik blonder en blonder. Nu vind ik het niet meer leuk, ik ben samen met mijn moeder 250 euro armer om t zo te zeggen ( ja was duur grapje ) En in t begin was ik veel te donker, maar nu begin ik weer in mijn ogen te blond te worden.

Zou ik terug kunnen gaan? Zou dit onder garantie vallen? Ik heb er een hekel aan om een zeurderige klant te zijn. :grinning_face_with_smiling_eyes: maar aan de andere kant, het heeft me 125 euro gekost, en alles verdwijnt in t gootsteentje van de douche. Ik wil snel de keuze maken voor t te laat is en anders moet ik gewoon weer geld gaan betalen voor t zelfde. Wat zouden jullie doen in n geval als dit?

Sorry voor het lange verhaal.

Zeker terug gaan, en als je een gemanierde kapper hebt dan fixt deze het kosteloos voor je.
Mijn broer heeft ook eens zijn haar laten verven bij de kapper en de kleur was er ook snel weer uit, toen heeft de kapper zelf aangeboden om het kostenloos nogmaals te doen.

Heb je dan iets speciaals gedaan met je haar ofzo?
Als je het gewoon donkerder laat verven kan dit toch niet

Ik zou zeker terug gaan ja, en dat plaatje weer meenemen.

Ik denk wel dat je hiermee terug kan gaan hoor, aangezien je niet hebt gekregen wat je wou. En dat de verf er vanzelf terug uit gaat vind ik al helemaal niet kunnen!

Ik zou het gewoon teruggaan jaa,
en als dat niet opnieuw mag ofzo kan je dan niet gewoon zelf je haar verven? Dat is veel goedkoper!

Gewoon terug gaan inderdaad… Als het nu een tientje was (ga je nooit redden, maar je snapt wat ik bedoel) oké… maar voor €125,00 zou ik zeker terug gaan…

Ik heb bijna mijn hele haar gekleurd met 3 verschillende tinten donkerblond/lichtbruin met folies/plukjes
Maar alles loopt gigantisch terug in kleur… En voorheen was ik blond. :slightly_smiling_face:

Linkje van mijn haar zoals het op zn mooist was afgelopen weekend.

http://i39.tinypic.com/av1tnt.jpg

Dit, maar volgens mij mag je je haar ook niet teveel wassen aks je het geverft hebt, zoiets hoorde ik laatst

Ik zou teruggaan! Zeker voor dat geld :open_mouth: Zeker bij verf mag het niet zo snel al vervagen (spoeling gaat sneller, maar verf zou er echt goed in moeten blijven zitten!). De verf heeft misschien niet goed gepakt of zij hebben het niet lang genoeg in laten trekken. Teruggaan en laten merken dat je niet tevreden bent kan altijd, het is aan hen wat ze ermee doen :wink:

Ik zou teruggaan
Ik weet niet of je het hebt geverfd of dat het een spoeling is, maar zelfs een spoeling zou er niet zo snel uit mogen gaan :astonished:

Is echt verf geweest. En het was ook duurder verf omdat het uit de Ilumia lijn kwam wat nieuw is, en wat je haar dus niet beschadigd met verven door speciale bestanddelen die de keratine (ofzo) vast houden in het haar. En dat is wel echt zo, me haar is ongelofelijk zacht en totaal geen sprake van beschadigd/droog haar. Thumbs up voor dat! Maar dat neemt idd niet weg dat de kleur zo terug mag lopen.

De kleur is nog niet helemaal volledig uit mijn haar verdwenen( anders had ik daar allang op de stoep gestaan ), maar ik zie gewoon dat deze per douchebeurt enorm terugloopt. En dat hij nu ook niet meer naar wens is…

Zou het niet kunnen dat door het blonderen je haar heel poreus is geworden? En de verf daarom niet z’n werk doet? Ik zou in ieder geval teruggaan! De kappers kunnen je het het best vertellen en je ermee helpen : )

Ik zou teruggaan! En dan de foto die je dit weekend hebt gemaakt meenemen, dan kunnen ze misschien zien dat er nu al, in die paar dagen, verschil in zit.

Voor dit geld ben je geen zeurende klant als je teruggaat.

Jemig zo snel de kleur eruit! Ik zou terug gaan als ik jou was. Helemaal niet zeurderig, het gaat wel om hoe je eruit ziet.

bedankt voor alle reacties meiden!
Ik denk dat ik morgen even langs ga!

Ben benieuwd wat ze er mee doen.
Mag hopen dat ze voor die prijs het toch eigenlijk wel opnieuw doen.

Ik weet hoe je je voelt als de kleur echt niet is wat je wilt dus ik duim voor je dat het goed komt.