Ik ben 18 jaar. en nog nooit uit mezelf ongesteld geworden. dit komt omdat ik flink ondergewicht heb, jullie denken nu vast dan moet je meer eten ofzo maar geloof me ik eet meer dan iedereen denkt…
ik ben al bij de dokter geweest maar die heeft me aan een zogenaamde ‘lichtepil’ gezet. hierdoor word ik wel ongesteld maar tijdje terug moest ik 3 maanden stoppen om te kijken of ik het uit mezelf werd. en nee dus, ik werd het niet.
ik heb al 3 jaar een relatie en we hebben al een tijdje seks, maar voor de zekerheid komt hij niet in me want stel je voor dat ik wel een eisprong heb?
ik ben gewoon een beetje bang dat ik nooit moeder zou worden. moet ik met deze vraag dan toch naar de dokter? want eigenlijk durf ik niet zo goed. niet dat er haast bij is ofzo hoor haha ik bedoel niet dat ik nu al een kindje wil, maar ik heb hier op het forum eens gelezen dat een meisje te lang had gewacht, en die ontvruchtbaar is geworden?
wat moet ik hier nou mee? ik heb toch een moederwens en ik weet hoe graag mijn vriend vader zou willen worden. alvast bedankt.