Al meer dan een half jaar lang ben ik bevriend met een jongen genaamt Cain. We hadden elkaar voor de eerste keer ontmoet in de cinema en sindsdien houden we contact via sms en we komen heel goed overeen. Maar enkele dagen geleden stuurde hij een smsje met daarin dat hij verliefd was op een meisje en dat ze daarvoor nog smsjes stuurde met hartjes in, maar dat ze nu nieuwe jongens leert kennen en hem niet meer ziet staan. Zelf ben ik al enkele maanden op hem verliefd en dat heb ik hem ook vertelt. Hij heeft zelfs ook eens gestuurt via sms van dat hij van mij houdt (Is wel al een tijdje geleden) Maar wat ik nu wil doen ik zondag op kerstmis hem een smsje sturen met een deeltje van de songtekst van “You belong with me” van Taylor Swift. Zou ik dit doen? Of beter niet?
Ik zou eerder vragen of hij af wil spreken
welk gedeelte van de tekst dan ?
Nee, misschien is dat iets te hoog gegrepen, ik zou eerder onderzoek doen of hij jou ook ziet zitten, want ik denk dat je hem zo overvalt. Misschien kun je later die tekst wel sturen, als je weet dat hij je leuk vindt.
Dat weet ik nog niet, maar vandaag was ik dat lied nog is aan het beluisteren en toen kwam dat plan opeens op in mijn gedachten.
Beter van niet, misschien klinkt het hard, maar hij is nu op iemand anders… misschien ziet hij je niet zitten! Maar, misschien verwoord hij het en bedoelt hij jou.
Het is niet zeker dat ie op jou is toch?
Ik zou gewoon vragen of hij eens wta leuks wil doen met je.
Je stelt je zo heel kwetsbaar op, beter kun je gewoon om duidelijkheid vragen. Wel eng natuurlijk, je kunt ook vissen of zo maar nu heb je alleen maar grote kans gekwetst te worden.
Het zou wel kunnen. Want op Netlog (Ook een online ding zoals hyves) reageren de laatste tijd nogal veel jongens op foto’s van mij en die vragen dan mijn gsm nr en sommigen van hun geef ik deze dan ook. En tjah doordat ik nu met andere jongens omga, besteed ik inderdaad minders aandacht aan hem. Vroeger stuurde ik hem elke dag iets en tjah dat is hard gemindert. En tjah dat zei hij ook. Hij is verliefd op een meisje die daarvoor x’jes en hartjes stuurde en dat deed ik ook (Wel alleen maar hartjes) en dat meisje waarover hij praat ,stuurt amper nog iets, terwijl ze daarvoor veel meer smsjes stuurde ,dus het kan wel.
Dat veel jongens jou interessant vinden, zegt nog niet dat hij ook zo over jou denkt. Maar wie weet gaat het over jou. Maar als jij hem leuk vind, waarom vraag je dan aandacht van andere jongens i.p.v. contact te zoeken met hem? Ik zou die songtekst niet doen, maar gewoon vragen of hij een keer wat leuks wilt doen en het dan laten merken.
Idd
Ik weet het niet, maar soms is ie zo kortaf. Dan lijkt het net alsof hij kwaad ofzo op me is, dan is het net alsof ik nogal zagerig over kom. Meestal stuurt hij wel aardige berichtjes zoals voortlaats ook dan stuurde hij: Kben er voor je" Dat vond ik zo lief dat ik meteen een traantje wegpinkt. Maar soms is ie tjah…kortaf. Dat ik dan denk van: ik zal wel zwijgen.
Niet doen, komt een beetje aanstellerig over. Sowieso houden de meeste jongens niet van Taylor Swift denk ik zo.