zou ik deze schoenen verven?

ik wil deze schoenen bestellen bij h&m en ze dan zwart verven. iemand tips/ervaring met imitatiesuede verven?

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C11%2093789%2047005%2034%205886%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]

alvast bedankt!!

heeft de h&m niet zoiets soort gelijks in t zwart?

ja klopt, alleen ik kom bijna nooit in h&m trend winkels (volgends mij verkopen ze ze alleen daar), en volgends mij zijn ze ook al uitverkocht :S

Hmm ik zou het er niet op wagen, misschien kun je die schoenen wat daar op lijken van de H&M nog via Marktplaats (of misschien hier ergens op Girlscene ofzo) krijgen? Lijkt me veel makkelijker op die manier.

Imitatiesuede verven? Nee, ben bang dat dat niet goed komt!

(&dat zou erg zonde zijn van deze geweldige schoenen!)

ehm…:S

hm het is imitatiesudede dus ik denk niet dat dat heel goed gaat. ik zou 't even googlen anders, daar vind je vast weel antwoorden. Ik vind ze zo al prachtig maar begrijp wel dat je de zwarte vaker aankan : )

Ik denk dat het (imitatie)suède dan best verpest wordt, dan ziet het er niet meer egaal en netjes uit en zo. Dus ik zou het er niet op wagen!

verven zou ik niet doen.
Daar worden ze alleen maar lelijker op !

ik zou ze niet gaan verfen als ik jou was…

lijkt me een groot risico, zou verder zoeken naar schoenen die al zwart zijn

ik heb de beige weten te bemachtigen op marktplaats. ik ga alsnog langs de schoenenmaker voor advies en om te kijken of ze zwart kunnen. maar in het beige zijn ze ook al heel mooi, dus ben er nog niet zeker van :stuck_out_tongue: bedankt voor de tips in ieder geval!