zou ik de eerste stap doen?

Hey meisjes,

Er zit een leuke jongen in mijn klas. Ik ben zo verliefd op hem en hij waarschijnlijk ook op mij. Want hij kijkt veel enzo. Ik heb als eerste zijn nummer gevraagd en we hebben bijna elke avond een leuke en gezellige gesprek. Nu is mijn vraag zou ik er als eerste naartoe gaan om te zeggen dat ik van hem hou of moet ik beter wachen tot hij komt want ik heb zijn nummer al gevraagd x
Bedankt voor degene die serieuze antwoorde zullen geven :sunglasses:

Ik zou als ik jou was niet direct zeggen dat je van hem houdt, haha
Vraag anders eens of jullie met z’n tweetjes wat leuks gaan doen?
Dat jullie elke avond gezellig kletsen lijkt me namelijk al een goed teken :wink:

Hihi thanx voor uw tip, ik ga het zeker doen :kissing:

Vraag hem eerst mee uit, en zeg inderdaad niet dat je van hem houdt. Dat schrikt hem af.

Spreek eens samen af dan kun je hem beter leren kennen en doet hij vast wel iets meer dan op school :slightly_smiling_face:

Bedankt allemaal voor jullie tips, het is inderdaad beter om hem eerst mee uit te vragen :sunglasses:

Hij heeft je nummer al, dus is afwachten tot hij besluit neemt om je te bellen of jij belt hem om een leuke afspraak te maken.
ik zou zeggen wat je voor hem voelt,je kan afwachten maar ik weet niet of dat zal helpen.
ga er gewoon er voor en je ziet vanzelf wel of goed komt of niet.
wees vooral jezelf
Succes :bowing_man:

Haha, ik ga misschien is zeggen om af te spreken en als dat goed komt ga ik dan een stapje verder :slight_smile: