Zou iemand willen kijken naar mondeling+ foutjes verbeteren

Hallo, ik heb net een mondeling gemaakt voor duits. maar ik ben zeer slecht in naamvallen etc, dus zou iemand die daar goed in is, me eventjes willen helpen en de spelfoutjes verbeteren/ grammatica foutjes :slightly_smiling_face:
Bij voorbaat dank.

Ich heiße — und ich bin — Jahre alt. Ich wohne in — , das ist ein Dorf in der Nähe von — . Ich gehe in — in die Schule. Meine Schule heißt —. Das ist eine Realschule und ein Gymnasium. Ich gehe in die zehnte Klasse und hoffentlich gehe ich in die elfte Klasse.

Ich wohne mit meinen Vater, Mutter und mein Bruder. Mein Vater heißt — und ist — Jahre alt, meine Mutter heißt — und ist — Jahre alt und mein Bruder heißt — und ist — Jahre alt. Wir haben ein Hund und zwei Katzen.

Meine Hobbies sind Tennis spielen, Freunden treffen, ausgehen, shoppen, Musik hören und Computer spielen. Ich spiele Tennis mit eine Freundin, wir spielen meistens einmal Pro Woche ein Stunde. Ich spiele das seit vier Jahre. Meinen Freunden treffe ich meistens jeden Tag und am Wochenende gehen wir aus.

Ich arbeite bei einer Firma Verpackung. Die Firma heißt —. Dort verpacken wir verschiedene Nüsse. Ich arbeite am Samstag von acht Uhr bis zwölf Uhr. Ich finde meine Arbeit toll, weil eine Freundin auch dort arbeit und weil es sich gegenüber meine Hause befindet. Allein meine Chef ist manchmal nicht so nett weil er sehr streng ist. Ich arbeite da schön sind 3 Monaten.

Oh sorry, ik vergeet erbij te zetten dat het mondeling duits is in de titel.

tering men x]

Upje voor jou

Hahaa,vraag het maar niet aan mij.
Ik ben blij als ik net een voldoende haal !

Een upje voor jou !

Dankjewel !

'k heb net examen gedaan, dus hoop dat ik hier nooit meer naar hoef te kijken! kansloze reactie, i know (A)

misschien moet je naar zo’n duitse soort hyves kijken. iets met een C en een Q was het volgensmij,
en dan aan een random iemand die er aardig uit ziet
in het engels vragen of ze het willen checken
xD

haha jij blij!
maar iemand moet me wel eventjes hebben, want als ik voor duits geen compensatie hou ga ik niet over, en dat kan afhangen van deze mondeling…

Ik ga niet jouw huiswerk maken.

Doe niet zo triest. Ik vraag toch niet of jij mijn mondeling MAAKT? ik vraag alleen of mensen me kunnen helpen omdat ik slecht ben in grammatica, en als je niet wilt helpen, wat heb je hier dan te zoeken?

Hmm, ik ben niet op mijn sterkst vanavond. Deze heb ik kunnen vinden…

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Jeetje ik zal even kijken wat ik ervan kan breien

goed in is, me eventjes willen helpen en de spelfoutjes verbeteren/ grammatica foutjes
Bij voorbaat dank.

Ich heiße — und ich bin — Jahre alt. Ich wohne in — , das ist (zou ik weglaten) ein Dorf in der Nähe von — . Ich gehe in — in der Schule. Meine Schule heißt —. Das ist eine Realschule und ein Gymnasium. Ich gehe in die zehnte Klasse und hoffentlich gehe ich in die elfte Klasse.

Ich wohne mit meinem Vater, Mutter und meinem Bruder. Mein Vater heißt — und ist — Jahre alt, meine Mutter heißt — und ist — Jahre alt und mein Bruder heißt — und ist — Jahre alt. Wir haben einen Hund und zwei Katzen.

Meine Hobbies sind Tennis spielen, Freunden treffen, ausgehen, shoppen, Musik hören und Computer spielen. Ich spiele Tennis mit einer Freundin, wir spielen meistens einmal ein Stunde pro Woche. Ich spiele das b[/b] seit vier Jahre. Ich treffe meinen Freunden meistens jede Tag und am Wochenende gehen wir aus.

Ich arbeite bei (is het niet am? weet niet zeker hoor!) einer Firma Verpackung. Die Firma heißt —. Dort verpacken wir verschiedene Nüsse. Ich arbeite am Samstag von acht Uhr bis zwölf Uhr. Ich finde meine Arbeit toll, weil eine Freundin auch dort arbeit und weil es sich gegenüber meine Hause befindet. Allein meinen Chef ist manchmal nicht so nett weil er sehr streng ist. Ich arbeite da schön sind 3 Monaten.

Duits is ook niet mijn sterkste vak, maar hoop dat ik het goed verbeterd heb…

Ik heb volgende week woensdag ook mondeling Duits! Moet er echt veel voor doen, bah. Wij moeten 400 zinnetjes leren, 10 stellingen voorbereiden en er 2 minuten over kunnen praten, een spreekbeurtje over iets wat te maken heeft met Duitsland en dan nog een gesprekje met de lerares over je hobby’s etc. O, en een stukje voorlezen. Dus ik heb nog iets te doen in het weekend, haha. :stuck_out_tongue:
Ik zie zo snel geen andere fouten meer, dus ik denk dat het meeste nu wel klopt. :wink:
Nou, ik ga maar weer verder met Duits literatuur, jippie! xD