Zou iemand via Ebay iets voor mij kunnen kopen?

Heee, het is misschien een beetje stom om zo te vragen hoor haha. Maar, ik ben al een poosje op zoek naar een (niet al te dure) uilenketting. Nu kwam ik er 1 tegen op Ebay url=http://cgi.ebay.nl/Cute-Vintage-Style-BRONZE-Owl-Necklace-NEW_W0QQitemZ120534381840QQcmdZViewItemQQptZUK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA?hash=item1c1068b510[/url], en deze is precies wat ik zoek, en kost ook maar een paar euro. Alleen heb ik totaal géén ervaring met Ebay/Paypal, dus vroeg ik me af of hier heel toevallig iemand is die deze voor mij wil kopen, en hem daarna naar mij wil opsturen? Vanzelfsprekend vergoed ik alle kosten.

Als er iemand is die zo lief wil zijn dit voor me te doen, note even of reageer hier. Thanks :’)

uhm… up!

Nein.:'3

Haha, up.

als je mij 20 euro extra betaald…

mmtjsa. misschien is dit juist een goede kans om ervaring op te doen.

haha salaris!

Kun je het niet aan je ouders vragen?

Ik heb ook nog nooit iets via ebay gekocht. Kun je het niet een vriendin/kennis/je ouders vragen?
die ketting heeft iedereen trouwens al

Het is toch handig om het zelf te kunnen, kijk eens in het ebay/paypal topic voor dummies (ofzoiets xD)

vraag het gewoon aan vrienden of iemand in je familie anders moet het allemaal 2x verzonden worden/2x zolang die verzendkosten blabla

sorry ik heb daar ook nog nooit wat gekocht,
dus weet het eerlijk gezegt ook niet!
anders had ik het wel voor je gedaan…
misschien kan je het je ouders vragen?
of andere familieleden/vriendinnen etc?

Sorry, ik kan je niet helpen. :]

Het is niet eens een ‘nu kopen’ aanbieding, en hij duurt nog maar 3 uur, dus ik denk dat je hem helaas niet gaat krijgen.
Oftewel, ik denk niet dat het veel nut heeft om het hier te vragen… Of je moet in 3 uur iemand vinden die hem voor je wilt kopen, en dan maar hopen dat je die bieding wint. ^^’
Als je mij 10 euro betaald doe ik het, haha. :’)

Dat laatste hoeft echt niet hoor… Gewoon de verkoper de gegevens van de juiste persoon geven (dus van de topicstartster)…