zou ie me leuk vinden?

help, help, help!
Ik heb echt een enorm leuke jongen in mijn klas zitten! Hij zit meestal voor mij en we kletsen dan ook voortdurend. Laatst moest ik van de leraar naast hem gaan zitten, ik was tamelijk geirriteerd dat ik niet naast me vriendin mocht blijven zitten, waarop hij dingen zoals; ‘maar nu zit je toch gezellig naast mij’*:grinning:* zei. En vrijdag na het laatse uur liepen we weg van het lokaal en zat ie superlang tegen me te praten, toen moest ie naar z’n kluisje en probeerde ie me voor de grap pootje te lappen (nee ik viel niet natuurlijk ) en zei echt superschattig; fijn weekend he. ( ja niks bijzonders maar was wel schattig).

Maar het probleem is dat hij een jaar jonger is als mij en ik bang ben dat dat problemen kan opleveren? of denken jullie van niet?

Hij is echt superleuk , zou hij mij ook enigzins leuk vinden? :grinning:
Voor de rest praat ik dus alleen in RL met hem, heb niet eens zn msn, en durf hem dat echt niet te vragen ;s

waarom zou dat problemen opleveren?

Het lijkt me wel dat ie het gezellig vind om met je te praten dus ik zou z’n msn gewoon 's tussendoor vragen. :slightly_smiling_face:

ik weet niet of hij je leuk vind maar ik denk dat het geen probleem is dat hij een jaar jonger is :wink:

ik denk dat ik je door moet verwijzen naar het internationale vindt-hij-me-leuk-topic, een sticky bovenaan dit subforum.

Precies.