Zou hij me leuk vinden?

Hoi,

Ik heb bij squashen iemand leren kennen die ik erg leuk vind. We gaan elke week samen squashen (nu iets van 2 maanden al).

Hij heeft me 2 weken geleden uitgenodigd bij hem thuis te gaan eten voordat we gingen sporten. Dat was erg gezellig vond ik. Hij begroette me met een zoen op de wang en bij het afscheid gaf hij me 3 zoenen op de wang. Hij had zelfs kaarsjes aan bij het eten :stuck_out_tongue: (vet lief haha). Denken jullie dat dit iets betekent?

Na het eten zijn we gaan sporten, en toen ik wegging en zei dat ik het erg gezellig vond, zei hij dat we dit vaker moeten doen. Maar dit kan uit beleefdheid zijn natuurlijk, dat hij dit zei.

Hij reageert echter vaak laat op mijn smsjes, terwijl hij op die van vrienden wel meteen reageert. Toen ik bijvoorbeeld vroeg over het eten bij hem thuis, hoe laat we af zouden spreken en waar hij woont, duurde het 4 dagen voordat ik reactie kreeg (op de dag van het etentje zelf pas, toen ik hem smste of het nog door ging). Alsof hij het etentje vergeten was ofzo?

ik had hem deze week trouwens een berichtje gestuurd met de vraag of hij vrijdag zin heeft naar de film te gaan i.p.v. te gaan squashen. Hij antwoordde hierop: hoi ----, dat is ook goed. Ik kan van zo laat tot zo laat en die ene film lijkt me leuk.

ik vind dit zelf niet heel enthousiast klinken (voor zover je dat kan afleiden uit sms natuurlijk!). Als iemand die ik leuk vind mij uit vraagt, zet ik er sowieso een uitroepteken achter en zeg ik dat het me erg leuk lijkt! ik ben dan gewoon heel enthousiast en laat dit ook merken in mijn berichtje met uitroeptekens etc. Zo ‘klonk’ zijn berichtje niet.

wat denken jullie over dit hele verhaal? ik kan moeilijk hoogte van hem krijgen! Zou hij me leuk vinden?

Het klinkt wel als meer dan vrienden. En de meeste jongens zijn nou eenmaal niet zo van het uitbundig en snel smsen haha. Veel plezier bij de bios! :grinning:

het hoeft niet iets meteen betekenen maar meestal als ze je leuk vinden merk je aan hun gedrag en manier van omgang
jongens zijn nooit van snel sms sturen

Toen ik las over het etentje was ik nog niet overtuigd dat ie je echt overduidelijk leuk vindt.
Want mijn vriend bijvoorbeeld vind het ook gewoon ‘gezellig’ om kaarsjes aan te steken, dat betekend niet speciaal iets.
Een goede vriendin van mij doet dit ook.

Toen ik las over dat je naar de bios wilt ipv sporten, was ik wel overtuigd.
Blijkbaar ben je belangrijk genoeg om zijn sport af te zeggen en in plaats daarvan naar de bios te gaan.

Ik denk dat ie neutraal reageert omdat ie niet goed weet wat jij van hem vindt.
En hij reageert laat op zijn smsjes(zoals alle jongens) omdat hij na wil denken over wat ie je moet sturen… Jongens wilen vaak impulsief iets terug sturen maar lopen dan vast in het typen van hun sms. Ze willen niet te hopeloos over komen(dus niet van JAA IK WIL MET JE MEE NAAR DE BIOS!!) maar ze willen je ook zeker niet aan de kant schuiven… alleen hebben veel jongens niet door datmeisjes er een ontzettende hekel aan hjebben als ze niet terug smsen :stuck_out_tongue:

Smsjes van jongens zijn meestal simpel.

Algemeen topic A.U.B.

Je zal het vrijdag wel merken :slightly_smiling_face:

Zit wel goed met jullie ! :slightly_smiling_face:

ik hoop het maar haha :slightly_smiling_face:

wat denken jullie eigenlijk van de zoenen op de wang?

ik doe dat zelf alleen bij familie of goede vrienden (bv. als ik hen feliciteer). Maar goede vrienden met hem ben ik (nog) niet, zo lang kennen we elkaar ook alweer niet