Hoi,
Ik heb bij squashen iemand leren kennen die ik erg leuk vind. We gaan elke week samen squashen (nu iets van 2 maanden al).
Hij heeft me 2 weken geleden uitgenodigd bij hem thuis te gaan eten voordat we gingen sporten. Dat was erg gezellig vond ik. Hij begroette me met een zoen op de wang en bij het afscheid gaf hij me 3 zoenen op de wang. Hij had zelfs kaarsjes aan bij het eten (vet lief haha). Denken jullie dat dit iets betekent?
Na het eten zijn we gaan sporten, en toen ik wegging en zei dat ik het erg gezellig vond, zei hij dat we dit vaker moeten doen. Maar dit kan uit beleefdheid zijn natuurlijk, dat hij dit zei.
Hij reageert echter vaak laat op mijn smsjes, terwijl hij op die van vrienden wel meteen reageert. Toen ik bijvoorbeeld vroeg over het eten bij hem thuis, hoe laat we af zouden spreken en waar hij woont, duurde het 4 dagen voordat ik reactie kreeg (op de dag van het etentje zelf pas, toen ik hem smste of het nog door ging). Alsof hij het etentje vergeten was ofzo?
ik had hem deze week trouwens een berichtje gestuurd met de vraag of hij vrijdag zin heeft naar de film te gaan i.p.v. te gaan squashen. Hij antwoordde hierop: hoi ----, dat is ook goed. Ik kan van zo laat tot zo laat en die ene film lijkt me leuk.
ik vind dit zelf niet heel enthousiast klinken (voor zover je dat kan afleiden uit sms natuurlijk!). Als iemand die ik leuk vind mij uit vraagt, zet ik er sowieso een uitroepteken achter en zeg ik dat het me erg leuk lijkt! ik ben dan gewoon heel enthousiast en laat dit ook merken in mijn berichtje met uitroeptekens etc. Zo ‘klonk’ zijn berichtje niet.
wat denken jullie over dit hele verhaal? ik kan moeilijk hoogte van hem krijgen! Zou hij me leuk vinden?