zou hij me leuk vinden? ;o

Bedankt alvast als jullie mijn verhaal willen lezen haha :grin:
een poosje geleden wilde me vriendin me aan iemand koppelen maar we hadden elkaar alleen voorgesteld en verder niet gepraat ofzo maar ik had zijn nummer gekregen.
en zaterdag gingen we met een groepje shotje spellen enzo doen, en had gevraagt of die ook wilde komen en dat wilde de die wil.
en heb super gezellig met hem zitten praten en gevoetbalt ;p en later moest ik hem ff stukje naar huis brengen want hij wist de weg niet.
dus hebben we best lang rondjes gefietst was echt super gezellig!
en hij wilde vragen aan zn pa of die zogenaamd mocht blijven slapen bij een vriend van hem maar dan bleef hij gewoon buiten bij mij maar dat mocht niet ( sorry kan het verhaal niet goed korter maken haha ) dus moest die om
half 4 thuis zijn. dus ik gaf hem zo een knuffel omdat die eigenlijk moest goen
stonden we best lang te knuffelen en toen zei die nu doen we nog steeds niks. zou dat een hint zijn geweest dat die wilde zoenen hahaa? maar hij ging maar niet en elke keer begonnen we weer ergens anders over te praten. en op het laastt was die nog te laat thuis haha(a)
en de volgende dag smste hij nog en hebben die dag nog ff gesmt en vandaag nog niet ;p
maaar eigenlijk is mijn vraag nu, zou hij me leuk vinden? ;o
is miss beetje moeilijk te oordelen over zo’n verhaaal en korte tijd maar toch(a)

Oh geeeen ideeee. ;x

Ik zou het niet kunnen zeggen maar hij ziet je zeker wel zitten anders was hij wel eerder naar huis gegaan. Spreek nog eens vaker met hem af. Kom je er vanzelf achter<'3

Je zou bijna gaan denken van wel. Maar ik weet niet hoeveel invloed dat shotje spel heeft gehad x)

waarschijnlijk was het een hint om te zoenen haha,
maar uhm, hij ziet je iig zitten. Ga gewoon met hem praten enzo, dan zie je wel wat er gebeurt.

Ik denk van wel, als ik het zo lees. :slightly_smiling_face:

Ik denk het wel ? :stuck_out_tongue:

Gewoon nog een keertje wat afspreken, kom je er vanzelf achter.

Gewoon afspreken ga er gewoon voor als niks hoort dan weet je genoeg.

Ik denk het ook… Als je nog wat met hem afspreekt wil je dan laten weten hoe het is gegaan? :grinning:

hij vind je sws wel leuk als hij zo lang met je gaat knuffelen (’:

Ja

[i]bedankt voor al jullie reacties zou het wel laten we ja hoe het gegaan is! :grin:
zie hem hopelijk zaterdag weer!

maar hij had niet zoveel op volgensmij,
en toen hij er was deden we het eigenlijk niet meer hihi(a)[/i]

dat kunnen wij niet zeggen

ja, hij vindt je leuk

:grinning:

Nu de volgende vraag, wat vind jij van hem?

[i]hahaa!
nou hij is knap, leuk, schattig, lief en grappig ;o
kan niet beter eigenlijk maaaar
ben nog niet verliefd hoor haha (a)

enn hij heeft vandaag nog niet gsmst
zou ik wat sturen of gewoon wachten? ;o[/i]

haha nou het klinkt leuk!

ik zou als ik jou was gewoon iets sturen ofzo… hoe was je dag? of iets als je wat beters weet natuurlijk dat!