zou hij iets in me zien ?

ik had een meeloopdag op een hbo school, en ik vond een jongen in die klas best wel knap en ja hij zag er gewoon leuk uit en zo. De volgende dag kreeg ik oppeens een vriendenverzoek op facebook en begon hij tegen me te praten… 2 vriendinnen van me waren ook op die meeloopdag maar zij kregen geen vriendenverzoek van hem… ook vroeg hij op facebook mijn whatsapp en nu praat hij vaker tegen me op whatsapp maar het gesprek loopt vaak dood omdat we geen gespreksstof hebben maar hij probeert wel steeds het gesprek op gang te laten komen. Steeds als ik n uur niks zeg komt hij met een vraag van : wat doe je ? of wat voor muziek ik luister. wat moet ik hier mee ? misschien is hij wel zo’n player die tegen elk meisje zo bezig is… wat denken jullie? xx

Ik denk dat hij wel geïnteresseerd in je is, maar er is hier al een topic voor http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Ik ken hem niet dus ik heb geen flauw idee, meid.

En dit ja:

ik vatte de topictitel te letterlijk op…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh, wat leuk! Ik denk dat hij je een leuk meisje vind dan ja! :slightly_smiling_face: Misschien vraagt hij je wel een keertje uit! haha

Geen player denk ik aangezien hij dus alleen jou benaderde. Spreek anders een keertje af ofzo?

ik denk dat hij je wel leuk vindt