Zou er iemand geïnterviewt willen worden?

Hé’
Ik ben zelf bezig met een blog, http://lunalovelyworld.blogspot.com
Ik vind het altijd leuk om interviews te lezen op andere blogs. Dus ik wil ook wel iemand interviewen die een leuk blog heeft! Het maakt niet uit wat voor blog, gewoon een gezellig blog die een beetje anders is dan andere blogs, of gewoon volgens jou leuk/bijzonder is. Iemand interesse?
xoxo Luna.

leuke blogg.

Leuk idee.
ik heb wel een blog… en is anders dan andere blogs.

Upje.

Oh dat vind ik leuk, dat het wat anders is dan anderen.
Waar gaat het over dan?

iemand nog interesse? :slightly_smiling_face:
het blog mag ook gewoon zoals alle blogs over beauty&fashion&celebs gaan, maar er moet dan ook iets bijzonders bij zijn. iets wat anderen niet hebben.

niemand? :frowning_face:

o dat me wel leuk (:
ik heb alleen niet iets heel bijzonders…
wel een leuk idee!

ja, ik wil je wel interviewen! als je nog interesse hebt?
sorry mensen, ik zoek niet meer.

okee leuk (:
heb je mijn e-mail dan nodig?

Neenee, we kunnen toch noten? :slightly_smiling_face: Ik zal je de vragen zo sturen naar je ‘inbox’. Je weet wel waar je dan moet klikken toch?

okee, ik wist niet dat dat kon haha.
maar ik heb het net gevonden (;

Jij zocht toch al een keer iemand?

Je mag mij best interviewen, haha xD Weet niet of ik interessant ben hoor, maar ik fotografeer heel veel op concerten enzo. En in de gothicmetalwereld kennen veel mensen mijn foto’s enzo, jeuj xD De link naar mijn site staat in mn signature, dus ik heb geen blog, alleen een site :stuck_out_tongue:

Ik zal ooit wel weer iemand interviewen, dus dan kan ik misschien jou interviewen. Maar nu heb ik al iemand sorry!

Ik heb je de vragen gestuurd. Als je vandaag nog de antwoorden terugstuurt kan ik het interview er vandaag opzetten!

ik heb je terug genote!

oke maar mag er een foto biij?