Zou een pony mij staan?

.

hmm ik weet niet.

ik denk dat een schuine jou wel zou staan!
btw je hebt echt mooi haar en een leuke lachh!!!

k denk n schuine sowieso wel:)

dankjewel!

Schuin staat iedereen, recht moet je aan de kapper vragen. Ik denk dat je voorhoofd er te klein voor is.

Ik Denk al je een rechtje pony neemt dat daar een krul in komt,
ik zelf heb ong het zelfde haar en de kapper zegt eigenlijk het zelfde.
Een schuine pony zal wel mooi staan :grinning:

een rechte of een schuine

ik denk inderdaad dat een rechte gaat krullen en een schuine wel leuk zou zijn ^^

je kunt ook met www.taaz.com kijken welke kapsels het leukst staan, hihi!
maar ik denk dat een schuine pony je zal staan! (:

wuut jij bent mooi!

Hey
Mijn moeder is kapper, en die zegt altijd tegen mij hoe je moet weten wat iedereen goed staat kwa haar…
Jou staat een schuine pony wel leuk, ze staan bij iedereen, maar als je een niet te ligte huid hebt, en donker haar, staan ze beter. In jou geval zou een rechte pony heel leuk staan. Vraag het anders aan de kapper! Maarja, die informatie heb ik je al gegeven :stuck_out_tongue:

btw, je hebt een prachtige lach, en je haar ziet er echt niet zop droog uit op de foto! Ik zou er niets aan doen als ik jou was, maar een pony nemen is wel een leuk iedee!

ik denk zo’n rechte als het waren maar dan dat ze naar links en naar rechts hangen, zo ongeveer: { /\ } ja heel duidelijk:p maar die {} is dan je haar en die /\ is dan die pony, khoop dat het zo een beetje duidelijk is:$

Www.taaz.com
Is zo site waar je verschillende kapsels kan checken met je eigen foto :wink:

Ik denk dat ze je allebei wel leuk staan! Wat vind je zelf leuker?
Als je naar de kapper bent geweest, wel een foto plaatsen he ;p

Een rechte niet daar is je voorhoofd best wel kort voor dus dat staat dan wel gaar… een schuine zou wel kunnen.

Ik zou een subtiele schuine nemen (:

Je bent een mooie meisje =)
Maar ik denk niet dat het zou staan want je hebt een kleine voorhoofd.Tenminste op die foto dan. Ik zou ook eerst een schuine pony nemen en dan als het goed staat misschien een rechte pony.