zou dit kunnen..?

heihoi, het is misschien erg raar maar, sommige mensen hebben van zichzelf lichte oksel haartjes. en sommige niet en als je dat niet hebt en je irriteert je er aan zou je dat dan niet kunnen verven :anguished:?

Volgens mij wil je dat echt graag weten he. Heb die vraag al 3x gelezen vandaag… En als je het wilt verven dan doe je dat toch?

?

haha :$. ik irriteer me gwn heel erg aan

Ik zou het scheren… het kan vast wel, maar je blijft het wel zien en ik vind okselhaar echt heel vies.

ja klopt.

Gewoon scheren, dat is veeel sneller.

je okselhaar verven?
ik zou er niet aan moeten denken met een heel oerwoud geblondeerd haar onder mn oksels te lopen, zie je het al voor je…

Waarom zou je dat willen doen dan…? Ik zou gewoon scheren, je krijgt anders binnen een paar dagen uitgroei in je okselhaar, lijkt me ook niet echt mooi ofzo…

Haha ja ombre okselhaar :slightly_smiling_face: Helemaal van nu :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik bedoel dat je die stoppels etc niet ziet.

dus als je net geschoren heb meteen verf eroverheen mieteren?
zal lekker prikken.

maar even antwoord op je vraag.

alles kan.

tsja alles kan idd maar je zal dan ook weer uitgroei hebben.
Beste kan je het dan gewoon wegflitsen met zown lumea ding ofzo. Als er haartjes teruggroeien zijn ze dun klein en blond. En je hoeft dan helemaal niet meer te scheren dus geen last van dikke stoppels, maar een zachte huid.

Ik heb trouwens nog nooit echt van gehoord dat iemand hele lichte (blonde) okselhaartjes had… wel dat roodharige rood schaamhaar enz hebben.
Maarja alsnog al zou je van jezelf blonde okselharen hebben laat je het ook niet groeien hoor!

Dan kan je toch beter scheren.

Als je je okselhaar kleurt dan kleur je alleen dat stukje wat zichtbaar is en heb je ieselijke uitgroei. Hars, scheer of epileer het gewoon.

Bleken kan wel. Maar het blijft haar, dus scheren/waxen/epilleren is misschien efficiënter.

LOL okselhaar groeit toch… dus verven heeft geen zin; het groeit er alsnog donker uit
gewoon scheren die hap

Scheren en klaar!

Volgens mij moet je dat vroeg of laat sowieso scheren? (en als je dat niet hoeft ben heb je echt geluk :’)) Ik zou anders echt geen shirtjes en topjes aandurven.