Hij is 16 en ik 13. Zou dat kunnen? 3 Jaar leeftijdsverschil… Word binnekort 14 en hij 17 maar toch. Ik vind hem zo leuk en als het echt iets word… Die leeftijdsverschil.
drie jaar verschil valt wel mee hoor, dat kan nog wel, jongens zijn wat kinderachtiger en als het klikt, dan maakt het sws niet zoveel uit (:
Bedankt xx
Het is mogelijk maar houd er wel rekening mee dat hij waarschijnlijk verder is op het gebied van seks enzo.
Erg bedankt, hier heb ik veel aan. We zijn allebei denk ik wel op hetzelfde gebied alleen hij ietsjes verder… Maar bedoel je dat als hij verder is hij eerder wilt beginnen met zoenen enz?
nee verder dan zoenen, jongens van 16 willen meestal nog verder, maar als je duidelojk aangeeft dat je het niet wilt en hij vindt je echt leuk dan wacht hij
De meeste jongens van zestien willen grof gezegd seks. Als hij op jou zou moeten wachten dan is hij achttien en jij vijftien bij de eerste keer. Ten eerste is dat pedofilie vanuit zijn kant en jij bent er dan vooralsnog vroeg bij. Bovendien heeft hij dan meer dan een jaar gewacht. Ik zie het niet gebeuren zonder dat hij een paar keer flink is vreemdgegaan.
Ok dan weet ik dat nu ook wel weer. Ik denk dan dat als het echt iets word ik maar eerst wacht want ik wil al helemaal niet op mijn 13e al maagd zijn… en misschien word het nu wel tijd om na te denken over de pil…
wowowow pil??
je bent 13, je hoeft geen pil tenzij je extreem ongesteld bent,
de pil moet zo lang mogelijk worden uitgesteld, het is niet erg goed voor je en al helemaal niet als je zo jong bent, begin er nog niet aan!
en maak je vriend echt duidelijk dat je geen seks wilt
oh en je bedoeld denk ik ontmaagd ipv maagd?
O hahah ja. sorry foutje. Maar ik wil nog geen seks ik wil niet zwanger worden!! Maar wat als hij dat wel weer wilt?
als hij seks wilt, en jij niet, moet hij daar respect voor hebben en wachten, is hij te opdringerig en wilt hij het persee, dumpen, hoe moeilijk dat ook is…
Dan zul je hem constant moeten teleurstellen.
Maar zijn er dan geen leuke jongens van 13, 14, 15?
Ik heb net bij zijn facebook gekeken en hij is op 5 maart jarig en is nog 15… ik dacht dat hij 16 was
Oké, dat moet dan net kunnen.
Veel succes ermee dan!
Dankjewel! Ik zit nu te twijfelen over een cadeau zou ik dat doen?
ik geef hem een leuke kaart. dat ga ik doen
Toen ik iets met mijn vriendje kreeg was ik ook 13 en hij 16:). Het kan prima, want we zijn inmiddels alweer bijna drie jaar samen! Hij heeft het heel rustig aan met mij gedaan ( had meerde oorzaken maargoed). Ik was ook zijn eerste
Dus het kan echt prima:).
Nouja, of hij nu nog 15 is, of 16, maakt absoluut niets uit! Misschien lijkt het leeftijdsverschil vrij groot omdat jij nog maar 13 bent, maar als je serieus bent en je hem echt graag ziet, why not?
En dat hij nou meteen seks zal willen omdat hij 15/16 is, is onzin hoor! Hij zal er vaker aan denken dan jou, waarschijnlijk wel, maar hij is dan ook een jongen! Ik heb mijn eerste keer gehad met mijn huidige vriend, hij was 17 en hij het was voor hem ook de eerste keer (ik was 16, hij is een jaartje ouder). Hij had voor mij wel al relaties gehad, en had al enkele keren de kans gekregen tot seks toen hij uit was op vrijdag- of zaterdagavond, maar het draait dus heus niet altijd om seks bij jongens van die leeftijd!
Als je het wilt, ga er dan voor! Ik wens je veel succes, maar praat vooral met hem eens goed voor je iets met hem begint. Succes!
Hee het hangt van hem af is hij alleen maar geintresseerd in seks
Dan zal hij daarop door blijven pushen maar als het gewoon
Een leuke vriendelijke jongen zal je grenzen respecteren
en de pil beschermt je niet tegen ziektes mocht je ooit wel zo ver willen gaan