Zorgverzekering

Hoi,

Ik heb even een snelle vraag, misschien domme vraag :cold_sweat:. Ik heb me namelijk vanmorgen aangemeld bij Besured. Nu is alles goed gegaan en krijg ik zojuist een e-mail waarin dit staat:

Het totaal bedrag dat op jouw polis vermeld staat onder Mijn Premieverrekening wordt omstreeks 6 juli 2015 van je rekening geincaseerd. De premie voor de daaropvolgende verzekeringsperioden wordt omstreeks dag 24 van de maand voorafgaand aan de betreffende verzekeringsperiode van je rekening geincasseerd.

Ik snap het nietā€¦ wordt er nu twee keer iets afgeschreven?..
Zou vast liggen aan mijn begrijpendlezenā€¦ :cold_sweat:

volgensmij wordt er bedoeld, maar ik weet het niet zeker dat dus die van 6 juli nog van deze maand is, en dan van dag 24 van de maand voorafgaan wordt betaald. Dus dat is dan voor volgende maand. maar ik weet het niet zeker haha.

Toen ik een nieuwe zorgverzekering aanvroeg, werd er eerst in het begin van de maand afgeschreven (zodat je verzekerd bent voor die maand) en aan het eind van de maand wordt er ook weer afgeschreven (zodat je verzekerd bent voor de aankomende en dus nieuwe maand).
Na die eerste maand betaal je maar Ć©Ć©n keer per maand, als ik het goed zeg.

Er staat dat 6 juli de eerste maand word afgeschreven en de daaropvolgende verzekeringperiodes op de 24e van de maand word afgeschreven.
Niet om lullig te zijn, maar je moet goed lezen. Zeker als je straks vaker belangrijke verzekeringen oid gaat afsluiten.