Zorgverzekering

Hallo halllooo
Ik wil overstappen en heb nog maar een paar dagen. Ik ben nu bij Besured. Ik was best wel tevrede maar ze vergoeden mijn bril/lenzen niet. Dan vind ik het best wel overdreven om 101 euro te betalen.

Nu wil ik graag overstappen maar ik weet niet welke goed en GOEDKOOP is.
Heeft iemand ervaring met Bewuzt of iets dergelijks… eigenlijk wil ik niet meer dan 100 euro uitgeven elke maand.

:hugs:

Ik zit bij CZ, best goeie ervaring mee en mijn bril wordt gedeeltelijk vergoed. Maar dat ligt aan het pakket dat je hebt. Ik ga volgend jaar iets minder dan 100,- betalen, ik weet ff niet hoeveel precies :wink:

https://www.independer.nl/zorgverzekering/vergoedingen/brillenenlenzen.aspx

Hier heb je een overzichtje, maar meestal is het alleen met een aanvullende verzekering.

Ik ben gisteren overgestapt naar Bewuzt.

Heb je concrete vragen?

Independer is bijvoorbeeld iid een goede site om te vergelijken.

Pas goed op met vergoedingen voor brillen en lenzen, vaak zijn die niet gunstig en betaal je alsnog meer. Je krijgt dan bvb 200 euro per 3 jaar vergoed of 100 euro per 2 jaar ofzo, maar meestal betaal je dan uiteindelijk meer premie + bijbetalen wat buiten die vergoeding euro valt dan dat je vergoed krijgt.

Ik draag zelf lenzen en ben echt veel goedkoper uit met een zorgverzekering met lage premie zonder extra pakket of vergoeding voor brillen/lenzen.

Ik zou ook eens vergelijken via independer, zo heb ik het ook gedaan.

Ik ga nu overstappen naar Zilveren Kruis Achmea, die kwam voor mij het voordeligst uit.

Thanks meiden!