Zorgverzekering 18+

Ik word binnenkort 18 en dan moet ik mijn eigen zorgverzekering betalen,
maar ik heb dus een vraagje voor de 18 plussers onder ons; waar ben jij verzekerd en hoeveel betaal je per maand/jaar?

en aanvullend of niet??

Ik ben bij cz verzekerd en ik betaal volgens mij 98 euro per maand

agiz en betaal ook 98 euro per maand

Volgend jaar wordt ik 18 en ga ik studeren.
En ik krijg 94 studiefinanciering ofzo. dag geld :pensive:. XD

Ik zit bij interpolis en betaal 83 euro per maand (speciaal voor studenten). Voor interpolis moet je alleen wel een rekening bij de rabobank hebben.

Maar je krijgt 60 euro zorgtoeslag per maand dus kost het je 23 euro per maand.

Gelukkig is er zorgtoeslag! :grinning: Daarmee krijg je circa de helft terug :slightly_smiling_face:
Ik zit zelf geloof ik bij Achmea, volgnes mij 83euro per maand, maar ik heb me er niet echt in verdiept en gelaten zoals het is. Volgens mij is het alleen basis.

Ik zit bij menzis en betaal zo ongeveer 84 euro per maand. Op het eind van het jaar kan ik ook nog wat geld terug vragen (instapbonus en nog een bonus)

IAK geloof ik, weet niet hoeveel ik betaal want dat betalen m’n ouders. Gewoon basis, maar dat ligt er natuurlijk aan wat je zelf allemaal nodig hebt aan zorg.

ik bij zilveren kruis en betaal 112.40 ik heb een aanvullend 3 ster en tandarts 3 ster

zilveren kruis achmea, geloof dat ik iets van 89 euro betaald (collectief verzekerd via de universiteit + tandartsverzekering)

bij www.na.nl/studentenverzekering betaal je maar 78,90 per maand