Zorgen

Nou, hier kun je even lekker je zorgen kwijt, de dingen waar je op dit moment mee zit.
De volgende moet voor degeven voor hem oplossingen geven, en dan zijn zorgen en die volgende geeft oplossingen en zorgen en etcetctec…

mijn zorgen van nu:

• ik vind mijn ds al een halfjaar niet (het hele doosje, de spelletjes erbij)
  • ik vind mijn mobiel niet (denk dat ik die vergeten ben bij een vriendin die noooit wat terugvindt)
  • ik ben de 673e paraplu kwijtgeraakt van me moeder en ik denk niet dat ze daar mee lachen kan :S …
  • een vriendin is kwaad op me omdat ik over haar roddelde tegen een andere vriendin die dat aan haar is gaan zeggen…

nou, veel opluchting gewenst !

sorry mocht er al zo’n topic bestaan…

xx lily

haha, je raakt wel veel kwijt. ;$
&ik ben helemaal zorgeloos

ooh gelukzak :wink:

maar de opdracht was dt je ook eventuele oplossingen zou geven voor de problemen van degene voor je.
en ja, op spullen letten is nyt mijn specialiteit XD

Je raakt idd veel kwijt haha.
ga zoeken!
je ds kan overal onder liggen check kasten alles.
vraag aan die vriendin of ze hem niet heel toevallig kan zoeken.
enne vertel het gewoon niet aan je moeder, zeg dat je er niks van weet ofzo haha.
ja van roddelen krijg je vaak dit gezeik. heb ik ook en nouja ik negeer het…

maare mijn mooie zorgen:

@ Ben bang dat ik mijn eind examen niet haal.
@ mijn moeder mag NIET weten dat ik voor mijn tentamenweek 2 weken terug een 3 een 4 en een 5 en een 6 had…
@ Ik vind mezelf dik worden maar ik kan niet stoppen met snoepen xD
@ Morgen ga ik naar een vriend van de vriend van mijn vriendin. Maar ik hoorde van mijn vriendin dat hij snel al wil zoenen en verder gaan, dus nu zit ik er wel een beetje mee haha! maarja, zoenen is niet erg al meteen, maar verder niet… dus dan hoop ik dat die niks doet!

Probeer gewoon niet te roddelen, en als je het toch wilt, zeg het dan tegen iemand die je echt zeker weten kan vertrouwen :wink:
Ruim eens lekker je spullen op en leg alles netjes weg en onthoud dat.
Heb ik ook gedaan, en het is nu netjes en raak weinig kwijt ;0

Mijn zorgen:

1. Dat ik nergens tijd voor vrij kan maken zowat…
  2. Dat ik niet met me stiefmoeder kan opschieten… dat ik gewoon wil dat ze weggaat! vreselijk mens, echt waar. Ze is ook echt niet te vertrouwen, maar me vader gelooft het niet.

mijn zorg van nou is dat ik een autofobie krijg , ik durf amper nog in een auto omdat ik weet dat er zoveel gekke op de weg rijden . En als ik fiets en een auto haalt me in denk ik ammaar als ik nu val lig ik eronder met me hoofd en ben ik dood , en dan krijgen ik saw beelden in me hoofd (van die man wiens hoofd vermorzelt werd door 2 ijsblokken :|)

-Geen saw-achtige films meer kijken :wink:
-Ga juist in een auto zitten, wel bij een persoon die het kan en die je vertrouwd, je moet je angst in de ogen kijken, dan kom je er vanaf.
-

1. Probeer zo veel mogen lik te doen, na een tijdje kom je er vanzelf achter hoe het het best lukt!
  2. probeer haar te negeren en alleen tegen haar te praten als ze je bijvoorbeeld wat vraagt. als ze dan vervelend wordt, zeg haar dn eerlijk dat je haar niet zo mag!

mijne:

• ik mag nooit uit, ook niet drinken van mijn ouders, maar al mijnn vrienden gaan zaterdag en dan mis ik een ONWIJS feest
    mijn ouders zijn van het moeilijke type, zovan “nee” is “nee” en daar kan NIETS of NIEMAND iets in zgegen :frowning_face:

xx

1 - ben best wel bang dat ik me examens niet haal
2 - er is even geen werk dus ben best wel geldloos.
3 - kweet niet wat ik nou met hem moet. - lastige situatie
4 - pil wekt niet zo lekker geloof ik
5 - ik snap wiskunde niet (en scheikunde ook niet)
6 - ben bang bepaalde mensen kwijt te raken

Ik maak me zorgen over mn relatie.

-Ben bang dat er straks nog meer incasso berichten in de bus vallen waar ik niks mee te maken heb
-Ben bang dat mijn pinpas en rekening nummer weer onterecht gebruikt door een van mn ouders.
-Ben bang dat ik mijn moeder niet kan loslaten
-Ben bang dat ik door dit allemaal mijn propedeuse niet haal

• ik maak mij zorgen om mijn klas, en of ik ook gewoon tevreden kan zijn in de klas
  • mijn ouders zijn 3 weken weg, en dat vind ik een raar gevoel (angst enzo)
  • of ik een jongen moet uitnodigen, nu ik alleen thuis ben.
  • of ik mijn crush moet uitnodigen, ookal wil hij alleen maar sex
  • of ik mijn nieuwe fling wel echt heel leuk vind
  • of ik mijn telefoon abbo wel kan betalen
  • of ik ooit minder ga twijfelen
  • dat mijn kamer zo’n puinhoop is, en ik zo chaotisch ben
  • of ik wel leuk genoeg ben
  • dat ik maar niet de wil kan vinden, om huiswerk te maken
  • of ik het wel ga redden op school
  • wat ik nou eigenlijk allemaal wil
  • of ik nog op tijd ben om carnavalsspullen te kopen
  • of het wel goed komt met mij

En dan heb ik nog meer zorgen, maar dan is t zo’n lange lijst

• of ik niet te veel pieker :stuck_out_tongue:

-Ik vind dat ik te zwaar ben.
-Ik weet niet wat voor vervolg opleiding ik moet doen
-Ik moet nog n softbox en wit doek regelen.

• ik moet nog pws maken
  • ik moet nog wiskundetoets inhalen
  • ik ben mijn portemonnee (incl. ID + foto’s + CJP) kwijt

valt eigenlijk reuze mee :stuck_out_tongue: in mn hoofd is het veeel meer

-als ik veel met een jongen om gaa als vriend dan ben ik verliefd op hem of wil ik het er mee, zeggen ze. echt dom dit heb ik alle 3 keer gehad.:S

• sportschoenen kwijt.
  • me vriendin is over stuur en ik kan niet naar haar toe want het is nachtXD
  • Ik weet niet wat ik volgend jaar wil gaan studeren, maar ik wil wel echt volgend jaar beginnen!
  • Ik vind het een beetje eng om te gaan studeren :thinking:
  • Ik moet zoooooveel gaan regelen nu ik 18 word…

Ik ben zorgeloos :'D

Ehm, oh jee, hier ben ik zo slecht in.

• Kijk wat je leuk vind en wat je niet leuk vind. Daar had je al eerder aan moeten denken?
  • Waarom vind je ;t eng? ;]
  • Ehm… like…?

Ik ben een stressbal op t moment…
& it feels fuuucked up.

Ik had al een studie gekozen, maar door mijn eindlijst (verrassend goede cijfers) heb ik besloten om toch naar de universiteit te gaan. Daarom ben ik een beetje laat.
En ik vind het eng omdat ik bang ben dat ik eenzaam wordt, en gewoon omdat alles anders is, en alles zelf moet regelen (rondkomen, kamer vinden, eten regelen enzo).
Maar het komt allemaal wel goed, alleen nu maak ik me een beetje zorgen.