zorgen om vriendin

Wij zijn 3 meisjes en we maken ons zorgen om onze vriendin.
Na een relatie van een week met een jongen van 17 (zij is 14) is zij ontmaagd door hem(misschien zonder condoom). Nu, een week later, is het uit. Ze is niet meer aanspreekbaar, chagrijnig, snel op haar teentjes getrapt en heel erg onverzorgd. Ook is uit het niets al haar geld op. We weten dat ze rookt, maar 50 euro per dag?! Ze eet ook heel weinig. Opeens is er vandaag een plekje op haar gezicht verschenen. Zelf vertelde ze ook dat ze dat op haar billen en vagina heeft.
Weet iemand wat dit is en wat we moeten doen? Alvast bedankt!

En nu moeten wij gaan raden waarom ofzoiets?

Ja? en toen??

:see_no_evil:

Ja en waarom? :confused:

jaa, &&hoort dit eigenlijkk bij sex&zo?

sorry we waren nog niet klaar!

Kom op waarom meteen weer van zulke reacties :pensive:

^ ja ontzettend irritant dat je altijd van die lompe niks aan hebbende reacties krijgt, reageer dan lekker niet blijft girlscene iig nog een beetje leuk:)

Ok ten eerste: ik vind je username geniaal.
Nu OT. Haal haar over een SOA-test te doen, probeer met haar te praten, en het belangrijkste: geef haar wat tijd.

Eerst stond alleen die 1e regel van het verhaal online…
OT: Ik zou met haar moeder gaan praten.

laat haar een soa test doen en probeer met haar te praten (en als dat niet meteen lukt kun je haar maar beter eerst even rust en tijd geven)

Wow, ik las ff dit: ‘’… Zelf vertelde ze ook dat ze dat op haar billen een vagina heeft.’’ :stuck_out_tongue:

OT: Probeer eens met haar te praten & mss ook eens met haar moeder. Zij zal dit toch ook moeten opvallen?

Je ziet bij de sommige SOA’s niet meteen symptomen. Kan zijn dat ze zich trouwens erg zielig voelt omdat ze na een week werd ontmaagd en dat ze dacht dat hij de ware was. Hij heeft haar gebruikt, natuurlijk gaat ze er niet om juichen hè.
Ik ken je vriendin niet, maar kan het zijn dat ze medelijden wil opwekken en/of jullie doen denken dat ze zwanger kan zijn of een SOA heeft opdat jullie dat zeggen tegen die jongen en hij terug komt bij haar ofzo?

lmfao.

Eerst stond er alleen: ‘Wij zijn 3 meisjes en we maken ons zorgen om onze vriendin.’

Er stond verder geen uitleg, vandaar de reacties.

Aah okee, ik zag meteen t hele verhaal. Dan weet ik dat :]