Zorgen maken of niet?

Ik heb een vraagje, Ik heb toen straks seks gehad. Ik ben aan de pil en we deden het met condoom, maar toen hij eruit ging bleef het condoom in mij hangen. Ik moest heel hard lachen want ik dacht dat het op bed viel maar dat was dus niet het geval.

Nu ben ik heel bang dat er alsnog sperma op de 1 of andere manier terrecht is gekomen op of in mijn vagina. Ik weet niet zo goed hoe je dat moet zeggen. Ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel maar hiervan kun je toch niet zwanger worden ofzo?

Het klinkt volgens mij best stom zo maar ik begin er toch wel een beetje zenuwachtig van te worden. Omdat ik het ook gewoon daarna nog voelde dat het daar aan de onderkant was. Ik ben daarna wel gelijk gaan douchen maarja,
Dat helpt dan natuurlijk niets…

Als je de pil goed heb geslikt is er niks aan de hand :slightly_smiling_face:

Zolang je de pil goed slikt zou er niks aan de hand kunnen zijn.

Precies wat hierboven staat.

Ik denk dat ik me dan toch wel moet gaan zorgen maken want ik heb vorige week(in week2) 1 keer de pil vergeten en toen daarna nog wel ingenomen maar dat was pas de volgende dag.

bekijk je bijsluiter

week 1 pil vergeten » je bent waarschijnlijk de sigaar
week 2. maakt nie zoveel uit. wel binnen een aantal uur je vergeten pil ingenomen? helemaal niks aan de hand.

Als je 'm goed hebt geslikt is er niks aan de hand, anders zou ik toch maar even de morning after pil halen :slightly_smiling_face: misschien voor jou zekerheid.

ja idd, als je de pil goed hebt gebruikt geen probleem en net zoals likeDNK zegt anders als je echt niet cker weet dan de morning after halen.