Zoon van mijn leerkracht.

Hey,

Ik ben de laatste tijd zeer close geworden met de zoon van mijn leerkracht die ook bij me op school zit. een paar dagen geleden stuurde hij me dat hij me eigenlijk al een tijd zeer leuk vindt, en dat hij het echt moest zeggen omdat hij anders gek zou worden. ik weet niet of wat ik voel voor deze jongen meer is dan alleen vriendschap of niet. Wat als het toch meer is en iets wordt? maakt het dan uit dat hij de zoon van een leerkracht is, gaat deze leerkracht me anders bekijken of niet? ik weet niet wat te doen? Help

Tuurlijk maakt het niet uit, als je hem leuk vindt, vind je hem leuk! :slightly_smiling_face:

Tuurlijk niet, over het algemeen zijn leraren goed in priveleven en schoolleven uit elkaar houden, hij gaat jou hierdoor echt niet anders behandelen! Als je hem leuk vind, moet je gewoon voor hem gaan, wie weet komt er nog iets moois uit :slightly_smiling_face:

Vaak houden docenten daar dan wel rekening mee, zeker als ze professioneel zijn ingesteld. Ik heb een paar maanden iets gehad met de zoon van mijn lerares Grieks, daar deed zij verder niet vervelend of raar over, ook niet toen het uit was, trouwens.

Oké bedankt, nu alleen nog te weten komen of ik hem echt leuk vind of niet xxxx