Zoon van een vriendin van mijn moeder

Hey allemaal!

Ik heb dus een probleempje,
want ik vind de zoon van een vriendin van me moeder best wel leuk.
Ik ga soms wel eens met me moeder mee, maar dan ist allemaal een beetje ongemakkelijk, want allebei onze moeders zitten erbij. ik vind het heel lastig wat ik nu moet doen… of moet ik gewoon de hoop opgeven? Advies graag:D

x

Als jullie elkaar weer zien, vraag dan gewoon of ie samen met jou een spelletje wil spelen of wil voetballen of iets dergelijks:).

Zeg iets over iets actueels zoals ‘‘oh heb je dat youtubefilmpje al gezien? Niet? Wacht, laten we die gaan kijken, die is echt leuk’’ over een grappig youtubefilmpje :slightly_smiling_face: heb je gelijk een excuus met hem alleen te zijn!

toevoegenophyes ? en dan eve gesprek aankopen!
of volgendekeer neemje een briefje mee metje telfoonnummer erop en dat stop je dan in zijn zakofzo of geefthet hem onopvallend of jezegt dat je , bijvoorbeeld een vak niet snapt waar hij heel goed in is en dan zegt die moederooh maar mijn.(naamzoon) kan je wel helpen:P

Vraag inderdaad of hij zin heeft om iets met je te doen (heheh, niet doordenken you pervs), zoals voetballen oid :’)
succes in ieder geval!

vraag bijvoorbeeld zijn msn/hyves of wat dan ook. dat is niet echt raar lijkt mij? dan kan je wanneer jullie zonder ouders zijn samen kletsen.
en anders kan je de bovenstaande tips wel doen :slightly_smiling_face: