Zoo verwarrend. Help!

Ik was sinds eind januari met een jongen aan het daten, super gezellig. Hij had wat bindingsangst en ik ga niet naar bed met iemand zonder relatie. We hebben drie maanden super leuk gedate (zonder seks, wel met verder gaan). Toen ging hij 2,5 maanden naar Duitsland op stage. Genoeg contact gehad en hij zag het helemaal zitten, hij was er helemaal klaar voor een relatie met mij. Hij kwam terug de dag dat ik naar Mallorca op vakantie ging (ofja… daar had hij over gelogen hij was namelijk al 1 dag eerder terug terwijl hij die avond nog zei (terwijl hij dus al thuis was) dat hij de dag erna naar huis zou komen). Ik heel boos (ik had al twijfels) dus ik heb me in Mallorca erg vrijgezel gevoeld en dus ook met iemand gekust (niet een keer maar 3 dates gehad) en daarna heb ik hem weer gezien, hij kon niks anders dan zeuren wat er beter kon, maar ik was wel het perfecte meisje voor hem en we moesten wel een relatie proberen en blaablabla maar hij ging nog naar Mallorca op vakantie (mijn gevoel was inmiddels nog minder) ik heb hem in die tijd dat hij in Mallorca zat nauwelijks gesproken, en ik miste hem niet echt. Toen hij terug was appte hij mij, maar het gesprek liep moeizaam dus ik dacht, hij heeft gekust of weet ik veel wat gedaan had in Mallorca dus ik had zoiets als hij niet wil dan niet.

Ik zat de dag erna in de bios en stuurde een snap naar iedereen dat ik dus in de bios zat maar niet met wie ik was. Ik had hem de hele dag nog niet gesproken maar hij zag de snapchat en vroeg meteen op app met wie ik in de bios was. (met mijn zusje) Ook dat gesprek verliep moeizaam. Dus ik denk laat maar. Vervolgens heb ik hem niet meer gesproken tot dat hij donderdag avond laat begon. Hij verweet mij dat ik niet echt spraakzaam was, ik zo jij ook niet. Hij zo ik wacht op jou (maar ik wachtte op hem, daarbij had ik al zoveel moeite gedaan voor hem in de maanden dat we samen waren en dat hij in Duitsland zat dat ik had het wel gehad, het werd tijd dat hij ook wat meer deed). Dus toen kwam het eruit ik was te jong voor hem ik moest nog mijn eerste jeugd hebben volgens hem (ik ben 3 jaar ziek geweest daardoor heb ik nog geen rijbewijs en ben ik nog maagd maar ik ga nu wel genoeg op stap en ik ben niet iemand die met jan en alleman naar bed hoeft om een leuke tijd te hebben (ik ben trouwens al 20 en hij is 23) (nadat ik had gezegd dat mijn gevoelens over waren). Heel gesprek gehad enz.

Nu vandaag begon hij toch weer op app om mij te feliciteren met het behalen van theorie en vervolgens stelde hij nog allemaal vragen en hadden we een heel gesprek. En opeens zegt hij: Als je je rijbewijs hebt dan kom je maar eens langs bij mij dan gaan we toeren. Just friends (wij hebben een tweezitter cabrio waar we altijd mee gaan toeren ik en mijn zus met veel te harde muziek haha)

Maar nu ben ik dus in de war, what the hell wil hij? Ik weet dat hij mij kwa uiterlijk perfect vind met mijn E cup en maatje 36 en mijn mooie ogen en stoute blik, dat zegt hij altijd dus ik kan me niet voorstellen dat gewoon vrienden gaat lukken. Wat denken jullie wat hij wil? Ik vind hem erg vaag…

Kweenie hoor, maar dit is geen dating site :grinning_face_with_smiling_eyes: houd dat soort dingen lekker voor je, ik word er misselijk van en wil nu niet eens meer inhoudelijk reageren, doei.

Vraag het hem.

Ik citeer alleen wat hij mij verteld :slightly_smiling_face:

zoveel overbodige details

En vond je dat zelf nou nodig?

Ja maar het is onnodige informatie of je verwoord het gewoon anders.

E cup en een stoute blik HAHAHAHAHA oh god man

En je hebt ook nog een vakantieliefde!!!
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/vakantie-liefde-307304.msg275887017.html#msg275887017
je hebt wel een moeilijk leven of niet, nu moet je nog kiezen ook

hij wilt denk niet veel meer dan jou voor de gezelligheid anders kwam hij wel naar jou toe en vraagt hij niet aan JOU om naar HEM toe te komen als jij een rijbewijs hebt… dat is toch niet logisch als hij jou echt leuk zou vinden.

Nee want ik heb al gekozen, ik vraag me alleen af waarom deze zo vaag doet. En als je niks goeds te zeggen hebt zeg dan niks, ik ben ook maar een mens :slightly_smiling_face:

cup E en maatje 36? ja loers :bowing_man:

Ik heb 70E en broek maat 34 topjes zijn dan vaak lastig omdsat de boezem te groot is voor xs/s en mn buik te slank voor m. Ik loop er niet graag mee te koop dus moet ze bedekken en dat is best moeilijk!!
Please dont be jealous.

Ot : vraag het hem inderdaad.

Nou die cup E mag ze mooi houden, maar maatje 36 kom ik even stelen.

hahah wauw echt geweldig dat je avatar of hoe dat ook heet echt perfect past bij de opmerkingen die je hier maakt :bowing_man: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Iemand een samenvatting?

Ok, heb het toch gelezen.
Hoe moeten wij nu weten wat hij wilt? Ik ben hem niet, ik kan zijn gedachten niet lezen. De enige persoon die weet wat hij wilt is hij zelf, dus vraag het hem gewoon.

Dat je zo’n perfect uiterlijk hebt, wil niet meteen zeggen dat hij jou ziet zitten als partner trouwens.

Vraag hem gewoon wat hij nu van de situatie denkt en wat zijn bedoelingen zijn.

EDIT
Oh wacht.
Zei hij zelf ‘just friends’? Want dat lijkt me wel duidelijk dan?

Dat van die stoute blik zal hij vast gezegd hebben voordat jullie zo awkward werden en nog een relatie wouden.